Apple TV 4 en bibliotheken discussie in Apple TV - 4e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb me zojuist een Apple TV aangeschaft. Installatie verliep vlot , maar ik toch wel een prangende vraag. Na thuisdeling aangevinkt te hebben en alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV 4 en bibliotheken
Heb me zojuist een Apple TV aangeschaft.
Installatie verliep vlot , maar ik toch wel een prangende vraag. Na thuisdeling aangevinkt te hebben en alle toestellen met hetzelfde apple-id te hebben aangelogd , duikt er volgens mij een probleem op met de gedeelde bibliotheken. Muziek - Films worden netjes gedeeld , maar de apps bibliotheek op mijn Mac NIET. Althans dat denk ik , er staan er zo een 50-tal in mijn bib op de mac , en slechts één wordt weergegeven (een gratis app). Ook vind ik via de tag "App Store" niet alle apps terug met de zoekfunctie. Bv. Farmville:Harvest Swap is nergens te vinden. Kan iemand mij helpen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat wil je met apps die niet op je Apple TV werken ?
|
|||
|
|||
Alleen apps die ook geschikt zijn voor de TV 4 worden weergegeven in de App Store op de TV 4. En dat zijn er niet zoveel, helaas.
|
|
|||
|
|||
Alvast bedankt voor de opmerking.Dacht al dat er iets mis was.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Meerdere bibliotheken | Olgers | iTunes | 0 | 17-06-14 22:17 |
Windows: 2 itunes Bibliotheken | mabaelst | iTunes | 0 | 25-02-13 19:40 |
Windows: Twee bibliotheken op 1 PC | pleun | iTunes | 3 | 19-01-10 14:52 |
Itunes met 2 bibliotheken synchroniseren? | June. | iTunes | 3 | 30-11-09 09:35 |
|
|