//

Iphone 3GS start niet op na runnen van blackrain

Iphone 3GS start niet op na runnen van blackrain discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door titei Hee, ik heb dit ook. Vanaf zojuist. Mn iphone liep vast toen ik gewoon iemand wilde bellen. Ineens niets deed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-05-10, 16:09
peter4871 peter4871 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door titei Bekijk bericht
Hee, ik heb dit ook. Vanaf zojuist. Mn iphone liep vast toen ik gewoon iemand wilde bellen. Ineens niets deed het meer. Zelfs de home knop niet.
Hij hing net 5 minuten aan blackrain (want afhankelijk van unlock) en net kreeg ik ineens het appeltje en nu het 'aansluiten op itunes' logo. Wat is die loop of death precies? En hoe kan het dan dat het laten leeglopen wel zou werken? Is dat bij iemand al gelukt?
Als het goed is, betekent de loop of dead dat elke keer als je hem aanzet hij naar 10 sec gewoon weer uit gaat.
Dus bij het installeren van blackra1n start hij op, laat foto zien. kan je oke op je pc drukken, en dan valt je tel uit.
en kan je het weer proberen. (dus bij opstarten systeem valt hij uit)
Ik heb dat op 3 verschillende pc's geprobeerd en telkens zelfde resultaat.
Voor mij was het gevolg dat hij aangesloten werd op de pc, originele software er weer op, (restore) en daarna Spirit er over heen.
alle programma;s enz kwijt. foto's waren er nog.
En het is geen unlucker, dus voor jou zal dit geen helpende hand bieden.

Ik las ergens iets wat je kan proberen,
iphone herstellen naar origineel, firmware 3.1.3 en dan terug zetten met custom firmware naar 3.1.2 en dan blackra1n er over heen.
maar daar heb ik geen ervaring mee
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-05-10, 16:16
peter4871 peter4871 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 23
Standaard

ik heb wat dingen gevonden die je kan proberen.
dit is wat ik zo heb:
Optie 1:
Citaat:
1) Hold the home and power button down for 10 seconds until you see the apple sign
2) Then let go of the power button and keep holding the home button for 5 more seconds
3) Enjoy your iPhone out of the loo
Optie 2:
Optie 3:
Citaat:
iRecovery iRecovery: Get Out iPhone from Recovery Mode Loop on Restart | iPhone Heb ik geen info over, zou je zelf even moeten lezen
En hier nog een linkje met het zelfde probleem
3GS Recovery mode loop -Help - iPhone
  #23  
Oud 20-05-10, 22:46
titei titei is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

dank voor je bericht. Ik kan wel bellen met mn oude nokia en heb nu helaas weinig tijd om me erin te verdiepen. Dus het moet even wachten, maar dan kijk ik alle linkjes na.

Groetjes,
  #24  
Oud 21-05-10, 00:04
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

iRecover kan ik niet eens gebruiken.
Zo gauw ik Lib-USB istalleer doat bij mij niets meer (usb poorten, geluidskaart, netwerkkaart enz enz.)
Ik moest eert mijn PS2 toetsenbord en muis van zolder halen om mijn pc te kunnen herstellen.
  #25  
Oud 21-05-10, 03:24
arneo arneo is offline
• iOS 13.0
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 10
Standaard

@DutchGater , ik had idd ook hetzelfde probleem, had gelukkig net een full acronis backup gemaakt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door melvin1976 Bekijk bericht
... Ik heb mijn Iphone net bewust uitgezet om hem te resetten...en krijg hem niet meer tot leven gewekt met blackrain!!! ...
Exact wat ik ook had,
ik heb geprobeerd fw3.1.2 te herstellen dit ging niet vanwege dat ik geen SHSH backup had.
Ik moest verplicht updaten naar 3.1.3 en de backup van 10 dagen geleden terug gezet.
Hierna heb ik de Spirit* JB gebruikt en deze was gelukkig succesvol.
__________________
iPhone 3Gs.be 32Gb, 05.12.01/MC/2009wk40 (newbootrom, battery swollen) not in use.
iPhone 5se / 8

Laatst gewijzigd door arneo; 23-05-10 om 07:23.
  #26  
Oud 23-05-10, 01:08
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Ik heb mijn iPhone hersteld en geupdate naar 3.1.3.
Ik heb T-Mobile gebeld en gevraagd wat het voor mij ging kosten om mijn iPhone te unlocken.
Ze ( de medewerkster van de unlock service) vroeg waar ik de iPhone gekocht had, waarop ik dus antwoordde dat ik hem in een telefoonwinkel had gekocht.
Toen vroeg ze mij of ik de factuur nog heb en die heb ik dus nog.
Ze vertelde mij dat ik dus korting kreeg omdat de iPhone al een half jaar oud is, en ik dit kon aantonen.
Ik moest de rekening inscannen en mailen naar de unlock afdeling.
Als het goed is wordt er in de loop van de komende week contact met mij opgenomen.

Dus voor de mensen die een Nederlandse T-Mobile gesimlockte iPhone hebben en die in een winkel gekocht hebben (en de rekening nog hebben) je kunt dus gewoon gebruik maken van de unlock-service. en korting krijgen naar gelang de "leeftijd" van je iPhone.

Laatst gewijzigd door DutchGater; 23-05-10 om 01:11.
  #27  
Oud 24-05-10, 19:36
magic007's schermafbeelding
magic007 magic007 is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchGater Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone hersteld en geupdate naar 3.1.3.
Ik heb T-Mobile gebeld en gevraagd wat het voor mij ging kosten om mijn iPhone te unlocken.
Ze ( de medewerkster van de unlock service) vroeg waar ik de iPhone gekocht had, waarop ik dus antwoordde dat ik hem in een telefoonwinkel had gekocht.
Toen vroeg ze mij of ik de factuur nog heb en die heb ik dus nog.
Ze vertelde mij dat ik dus korting kreeg omdat de iPhone al een half jaar oud is, en ik dit kon aantonen.
Ik moest de rekening inscannen en mailen naar de unlock afdeling.
Als het goed is wordt er in de loop van de komende week contact met mij opgenomen.

Dus voor de mensen die een Nederlandse T-Mobile gesimlockte iPhone hebben en die in een winkel gekocht hebben (en de rekening nog hebben) je kunt dus gewoon gebruik maken van de unlock-service. en korting krijgen naar gelang de "leeftijd" van je iPhone.
Mijn vraag is nu: Wat gebeurt er als strak OS 4 uitkomt als nieuwe firmware? Ik ben nu ook afhankelijk van mijn unlock door blackrain/blacksnow (3GS tethered JB 1.3.2 / oudere baseband). Als zometeen deze nieuwe firmware uit is en mijn iphone moet door een eventueel probleem worden hersteld naar OS 4.0 kan ik dan nog wel officiele firmware 3.1.3 terug erop zetten? Dan kan ik hem namelijk altijd nog laten unlocken door T-mobile ...én JB dmv Spirit. Wie weet dat????
  #28  
Oud 24-05-10, 20:42
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Laten unlocken door T mobile kan ook met OS 4 (als je maar betaalt), of Spirit met OS 4 werkt is op dit moment 'nee'. Officieel zul je ook niet meer terug kunnen naar 3.1.3 tenzij je eventue je SHSH in file hebt.
  #29  
Oud 24-05-10, 22:00
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchGater Bekijk bericht
iRecover kan ik niet eens gebruiken.
Zo gauw ik Lib-USB istalleer doat bij mij niets meer (usb poorten, geluidskaart, netwerkkaart enz enz.)
Ik moest eert mijn PS2 toetsenbord en muis van zolder halen om mijn pc te kunnen herstellen.
Had ik ook.....
En iReb werkt wel voor 3GS
__________________
Koekje erbij?
  #30  
Oud 27-07-10, 23:55
Xuerio Xuerio is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Beste Allemaal,

Er zit op dit moment ook geen enkel leven in mijn Iphone 3gs. Hij heeft het altijd prima gedaan, mede door de simpele Blackra1n unlock. Hij draait op 3.1.2. op dit moment. En als ik hem aanzet blijft hij in recovery modus hangen.

- Restoren vanuit Itunes werkt niet
- Blackra1n laten draaien zorgt ervoor dat hij weer opnieuw in recovery springt

Uiteindelijk zal ik graag zien dat ik mijn huidige jailbreak kan behouden. Maar verder met een unlock heb ik niets te maken, omdat ik gewoon bij t-mobile zit. Het maakt mij niet uit op welke OS ik terecht kom dus! Maar ik vraag me af hoe ik hem moet restoren als dit via itunes niet gaat....

Is er iemand met praktische tips?

Laatst gewijzigd door Xuerio; 28-07-10 om 00:03.
  #31  
Oud 28-07-10, 08:50
DarkMessiah DarkMessiah is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DutchGater Bekijk bericht
iRecover kan ik niet eens gebruiken.
Zo gauw ik Lib-USB istalleer doat bij mij niets meer (usb poorten, geluidskaart, netwerkkaart enz enz.)
Ik moest eert mijn PS2 toetsenbord en muis van zolder halen om mijn pc te kunnen herstellen.
Komt omdat je x64 hebt waarschijnlijk ofniet? Ik had dit op mijn Windows 7 x64 bak ook. Die heb ik opnieuw moeten installeren =\. Op een Windows XP bak gaat het prima. Gebruik anders een virtual machine via VMWare ofzo.
  #32  
Oud 28-07-10, 09:14
Xuerio Xuerio is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkMessiah Bekijk bericht
Komt omdat je x64 hebt waarschijnlijk ofniet? Ik had dit op mijn Windows 7 x64 bak ook. Die heb ik opnieuw moeten installeren =\. Op een Windows XP bak gaat het prima. Gebruik anders een virtual machine via VMWare ofzo.
Wil niet vervelend zijn, maar zou er iemand kunnen reageren op mijn situatie, die van dutchgater is al van mei 2010! Heb hier gepost om geen nieuw forum te hoeven openen.

Ik kan m'n telefoon gewoon niet meer aan de praat krijgen.... En ik heb geen idee hoe ik nu uberhaupt zou kunnen updaten of mijn telefoon kan herstellen.
  #33  
Oud 28-07-10, 12:05
DarkMessiah DarkMessiah is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xuerio Bekijk bericht
Beste Allemaal,

Er zit op dit moment ook geen enkel leven in mijn Iphone 3gs. Hij heeft het altijd prima gedaan, mede door de simpele Blackra1n unlock. Hij draait op 3.1.2. op dit moment. En als ik hem aanzet blijft hij in recovery modus hangen.

- Restoren vanuit Itunes werkt niet
- Blackra1n laten draaien zorgt ervoor dat hij weer opnieuw in recovery springt

Uiteindelijk zal ik graag zien dat ik mijn huidige jailbreak kan behouden. Maar verder met een unlock heb ik niets te maken, omdat ik gewoon bij t-mobile zit. Het maakt mij niet uit op welke OS ik terecht kom dus! Maar ik vraag me af hoe ik hem moet restoren als dit via itunes niet gaat....

Is er iemand met praktische tips?
Ik heb een paar tips die evt kunnen helpen.

1. Sluit je telefoon aan op je computer, en start je computer opnieuw op. Probeer nu opnieuw te herstellen (ik heb gelezen dat dit werkte voor iemand met jou probleem)

2. Probeer even op een andere PC.

3. DFU Modus aanzetten en proberen

4. SHIFT-HERSTEL naar iOS 4.0.1.

5. Telefoon batterij drainen tot hij uitvalt. Dan aan de Computer opladen en herstellen.

Dit zijn allemaal hersenspinsels die bij mij opkomen. Hopelijk werkt er iets voor je!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 21:25
Cydia start niet op na JB 3.1.2 Blackrain TESHJR Jailbreak apps en thema's 0 06-05-11 20:15
iPhone: iphone start steeds opnieuw op na blackrain missporto Jailbreak 12 21-04-10 09:59
Na restart iPhone 3GS Blackra1n runnen!?? Rob_Hoi Archief 1 18-02-10 23:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.