Iphone 3GS start niet op na runnen van blackrain discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door titei Hee, ik heb dit ook. Vanaf zojuist. Mn iphone liep vast toen ik gewoon iemand wilde bellen. Ineens niets deed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus bij het installeren van blackra1n start hij op, laat foto zien. kan je oke op je pc drukken, en dan valt je tel uit. en kan je het weer proberen. (dus bij opstarten systeem valt hij uit) Ik heb dat op 3 verschillende pc's geprobeerd en telkens zelfde resultaat. Voor mij was het gevolg dat hij aangesloten werd op de pc, originele software er weer op, (restore) en daarna Spirit er over heen. alle programma;s enz kwijt. foto's waren er nog. En het is geen unlucker, dus voor jou zal dit geen helpende hand bieden. Ik las ergens iets wat je kan proberen, iphone herstellen naar origineel, firmware 3.1.3 en dan terug zetten met custom firmware naar 3.1.2 en dan blackra1n er over heen. maar daar heb ik geen ervaring mee |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb wat dingen gevonden die je kan proberen.
dit is wat ik zo heb: Optie 1: Citaat:
Citaat:
Citaat:
3GS Recovery mode loop -Help - iPhone |
|
|||
|
|||
dank voor je bericht. Ik kan wel bellen met mn oude nokia en heb nu helaas weinig tijd om me erin te verdiepen. Dus het moet even wachten, maar dan kijk ik alle linkjes na.
Groetjes, |
|
|||
|
|||
iRecover kan ik niet eens gebruiken.
Zo gauw ik Lib-USB istalleer doat bij mij niets meer (usb poorten, geluidskaart, netwerkkaart enz enz.) Ik moest eert mijn PS2 toetsenbord en muis van zolder halen om mijn pc te kunnen herstellen. |
|
|||
|
|||
@DutchGater , ik had idd ook hetzelfde probleem, had gelukkig net een full acronis backup gemaakt.
Citaat:
ik heb geprobeerd fw3.1.2 te herstellen dit ging niet vanwege dat ik geen SHSH backup had. Ik moest verplicht updaten naar 3.1.3 en de backup van 10 dagen geleden terug gezet. Hierna heb ik de Spirit* JB gebruikt en deze was gelukkig succesvol.
iPhone 3Gs.be 32Gb, 05.12.01/MC/2009wk40 (newbootrom, battery swollen) not in use. iPhone 5se / 8 Laatst gewijzigd door arneo; 23-05-10 om 07:23. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone hersteld en geupdate naar 3.1.3.
Ik heb T-Mobile gebeld en gevraagd wat het voor mij ging kosten om mijn iPhone te unlocken. Ze ( de medewerkster van de unlock service) vroeg waar ik de iPhone gekocht had, waarop ik dus antwoordde dat ik hem in een telefoonwinkel had gekocht. Toen vroeg ze mij of ik de factuur nog heb en die heb ik dus nog. Ze vertelde mij dat ik dus korting kreeg omdat de iPhone al een half jaar oud is, en ik dit kon aantonen. Ik moest de rekening inscannen en mailen naar de unlock afdeling. Als het goed is wordt er in de loop van de komende week contact met mij opgenomen. Dus voor de mensen die een Nederlandse T-Mobile gesimlockte iPhone hebben en die in een winkel gekocht hebben (en de rekening nog hebben) je kunt dus gewoon gebruik maken van de unlock-service. en korting krijgen naar gelang de "leeftijd" van je iPhone. Laatst gewijzigd door DutchGater; 23-05-10 om 01:11. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Laten unlocken door T mobile kan ook met OS 4 (als je maar betaalt), of Spirit met OS 4 werkt is op dit moment 'nee'. Officieel zul je ook niet meer terug kunnen naar 3.1.3 tenzij je eventue je SHSH in file hebt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En iReb werkt wel voor 3GS
|
|||
|
|||
Beste Allemaal,
Er zit op dit moment ook geen enkel leven in mijn Iphone 3gs. Hij heeft het altijd prima gedaan, mede door de simpele Blackra1n unlock. Hij draait op 3.1.2. op dit moment. En als ik hem aanzet blijft hij in recovery modus hangen. - Restoren vanuit Itunes werkt niet - Blackra1n laten draaien zorgt ervoor dat hij weer opnieuw in recovery springt Uiteindelijk zal ik graag zien dat ik mijn huidige jailbreak kan behouden. Maar verder met een unlock heb ik niets te maken, omdat ik gewoon bij t-mobile zit. Het maakt mij niet uit op welke OS ik terecht kom dus! Maar ik vraag me af hoe ik hem moet restoren als dit via itunes niet gaat.... Is er iemand met praktische tips? Laatst gewijzigd door Xuerio; 28-07-10 om 00:03. |
|
|||
|
|||
Komt omdat je x64 hebt waarschijnlijk ofniet? Ik had dit op mijn Windows 7 x64 bak ook. Die heb ik opnieuw moeten installeren =\. Op een Windows XP bak gaat het prima. Gebruik anders een virtual machine via VMWare ofzo.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan m'n telefoon gewoon niet meer aan de praat krijgen.... En ik heb geen idee hoe ik nu uberhaupt zou kunnen updaten of mijn telefoon kan herstellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Sluit je telefoon aan op je computer, en start je computer opnieuw op. Probeer nu opnieuw te herstellen (ik heb gelezen dat dit werkte voor iemand met jou probleem) 2. Probeer even op een andere PC. 3. DFU Modus aanzetten en proberen 4. SHIFT-HERSTEL naar iOS 4.0.1. 5. Telefoon batterij drainen tot hij uitvalt. Dan aan de Computer opladen en herstellen. Dit zijn allemaal hersenspinsels die bij mij opkomen. Hopelijk werkt er iets voor je! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
Cydia start niet op na JB 3.1.2 Blackrain | TESHJR | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-05-11 20:15 |
iPhone: iphone start steeds opnieuw op na blackrain | missporto | Jailbreak | 12 | 21-04-10 09:59 |
Na restart iPhone 3GS Blackra1n runnen!?? | Rob_Hoi | Archief | 1 | 18-02-10 23:04 |
|
|