//

Triller werkt niet...

Triller werkt niet... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje. Nu had ik overlaatst via een site ergens gelezen dat als je een inkomend smsje krijgt je dit langer kan laten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-03-08, 13:15
deltoro deltoro is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 22
Standaard Triller werkt niet...

Ik heb een vraagje. Nu had ik overlaatst via een site ergens gelezen dat als je een inkomend smsje krijgt je dit langer kan laten trillen dan er standaard staat ingesteld op de iphone. Nu had ik gedaan maar nu blijkt dat als ik een inkomend smsje heb mijn triller helemaal niet meer werkt. Weet iemand hier een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-08, 13:21
sjoran's schermafbeelding
sjoran sjoran is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Zutphen
Berichten: 201
Stuur een bericht via MSN naar sjoran
Standaard

Als ik het goed begrijp heb je een app geinstallerd die de phone langer laat trillen als je een sms krijgt.....maar nu trilt hij dus helemaal nie meer.....

Ook nie bij het bellen..???

Anders ff de app uninstallen en kijken of hij dan weer trilt......
__________________
Iphone 3G 16GB WIT simlock-vrij..!!!!
  #3  
Oud 10-03-08, 13:24
deltoro deltoro is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 22
Standaard

Nee het probleem dat ik een bepaalde *.*plist heb veranderd. Daar had ik de tijd in veranderd zodat hij langer zou trillen dan normaal. Ik had dit via iFoonBlog.nl gevonden. Maar het probleem is dus dat hij nu niet meer trilt bij een inkomende sms. Want ik heb de waarde terug juist gezet en dan gaat het nog niet. En het is alleen bij sms. Voor de rest werkt de triller perfect.
  #4  
Oud 10-03-08, 20:20
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deltoro Bekijk bericht
Ik heb een vraagje. Nu had ik overlaatst via een site ergens gelezen dat als je een inkomend smsje krijgt je dit langer kan laten trillen dan er standaard staat ingesteld op de iphone. Nu had ik gedaan maar nu blijkt dat als ik een inkomend smsje heb mijn triller helemaal niet meer werkt. Weet iemand hier een oplossing voor?
de standaard tril.plist in je iphone trug zetten. t kan zijn da deze verwijderd is. Vragen aan iemand die dezelfde firmware heeft als jou.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #5  
Oud 10-03-08, 22:06
deltoro deltoro is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 22
Standaard

Oké croiman merci voor de tip. Ik heb firmware 1.1.3. Heb jij misschien de standaard tril.plist? En waar moet ik deze ergens zetten?
  #6  
Oud 10-03-08, 22:12
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

system/Library/Frameworks/Celestial.frameworks/ in deze map moet je zijn.

Kijk welke files je daar hebt staan. deze drie zouden er moeten staan.
Als je een van deze er niet hebt staan, degene die je mist copieren in de betreffende map met Winscp of andere. Als je die mist de bepaalde file, zou t hiermee in orde moeten zijn.
Staan ze er alle drie, kun je ze mss vervangen, als dat nie helpt weet k t ook nie zo op afstand.

veel geluk
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: rar Celestial.framework.rar‎ (1,1 KB, 16x gelezen)
  #7  
Oud 10-03-08, 22:43
deltoro deltoro is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 22
Standaard

Croiman het werkt niet. Spijtig genoeg. Ik heb u bestanden vervangen door diegene die er in staan en het werkt niet. Heb jij misschien nog een idee? Of is het misschien beter dat ik een restore doe en da ik upgrade naar 1.1.4?
  #8  
Oud 10-03-08, 23:15
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

k denk da da t beste ga zijn ja. Restore, maar daarom nog nie na 114. kunt ook restore na 113 doen.

Laatst gewijzigd door croiman; 10-03-08 om 23:19.
  #9  
Oud 16-03-08, 22:54
marjoke marjoke is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard alle geluiden en ''trillen'' verdwenen op 1.1.3

al mijn geluiden zijn vanavond verdwenen op 1.1.3, ondanks correcte instellingen bij geluiden en ook ''geluid uit'' (trillen aan) staat uit. Wat kan er gebeurd zijn?

Hoewel ik bij beltoon wel de trilstand aan heb trilt hij ook niet.
Ik heb al enkele malen ''alle instellingen hersteld'' (echter niet ''wis alle inhoud en instellingen'', dat durfde ik niet zomaar)
Ook heb ik de ingang van de oortelefoon voorzichtig gereinigd, maar dat is het denk ik niet want ik hoor de wel de ringtone via de oortjes, maar hij trilt dan niet.
  #10  
Oud 04-08-08, 10:49
dreameater dreameater is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 23
Stuur een bericht via MSN naar dreameater
Standaard

Mijn Trilfunctie doet het ook niet meer na een restore naar 1.1.4
Nu heb ik al een verbinding met SSH maar ik heb dus die 3 bestanden nodig alleen dan voor 1.1.4 , kan iemand me deze even geven?
  #11  
Oud 29-08-08, 15:21
teovmy teovmy is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Ook hier een probleem met de trilfunctie. Ik zit op firmware 2.0.1.
  #12  
Oud 03-09-08, 19:39
bullmastiff bullmastiff is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

als ik mijn telefoon op trilstand zet (knopje aan de zijkant) hoorde ik voorheen mijn beltoon niet. nu wel!? ik dacht mijn telefoon op alleen trillen te hebben staan en mijn beltoon was toch te horen toen ik gebeld werd.

iemand ervaring mee? ik zit op 2.0.1
  #13  
Oud 03-09-08, 19:56
bullmastiff bullmastiff is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bullmastiff Bekijk bericht
als ik mijn telefoon op trilstand zet (knopje aan de zijkant) hoorde ik voorheen mijn beltoon niet. nu wel!? ik dacht mijn telefoon op alleen trillen te hebben staan en mijn beltoon was toch te horen toen ik gebeld werd.

iemand ervaring mee? ik zit op 2.0.1
Het is al gelukt. Ik heb asVibra verwijderd van mijn iPhone en het was opgelost.
  #14  
Oud 28-11-08, 16:49
kevinho040 kevinho040 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 27
Standaard

Heeft iemand deze Tril bestanden voor Firmware 2.0.1 want mijn Trilfunctie werkt niet bij een sms maar wel bij een oproep!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( tbeumer@ iPad algemeen 15 20-09-10 19:04
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 13:54
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? iSP Unlock 394 08-12-09 20:31
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45.