you tube video's opslaan discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, heb un vraagje, heb gezocht en niet gevonde maar heeft iemand van jullie een idee hoe ik de filmpjes die ik via you ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
you tube video's opslaan
beste mensen,
heb un vraagje, heb gezocht en niet gevonde maar heeft iemand van jullie een idee hoe ik de filmpjes die ik via you tube kijk (geweldige uitvinding trouwens) kan opslaan? zou ik wel handig vinden om een keer aan collega's te laten zien terwijl ik geen Wi-Fi heb Alvast bedankt mensen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Installer MxTube via de source van BigBoss en voila... Je kan je YouTube filmpjes opslaan!
|
||||
|
||||
YouTube filmpjes opslaan voor offline gebruik
YouTube-filmpjes opslaan met MxTube Youtube Filmpjes downloaden YouTube-filmpjes offline bekijken met Tooble Voortaan de zoekfunctie (echt) gebruiken Deze gaat op slot. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem bekijken video streaming (tube) filmpjes | Dylo | Muziek, foto & video | 6 | 17-01-11 15:37 |
Probleem bekijken video streaming (tube) filmpjes | Dylo | Muziek, foto & video | 0 | 29-12-10 18:08 |
Camera Video's comprimeren en opslaan? | borgqueenx | Muziek, foto & video | 1 | 11-01-10 20:11 |
Video: Help hij speelt mij you/MX Tube video's niet meer | bafke85 | Muziek, foto & video | 7 | 21-11-09 17:49 |
attachment (video) opslaan | damnet | Muziek, foto & video | 17 | 29-10-09 18:43 |
|
|