Celsius weericoon voor Summerboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Code: On non-fahrenheit regions, the weather icon sometimes doesn't change to the themed-icon. To fix this problem folow these steps: Delete the following key with ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Celsius weericoon voor Summerboard
Code:
On non-fahrenheit regions, the weather icon sometimes doesn't change to the themed-icon. To fix this problem folow these steps: Delete the following key with the PropertyList editor: SBIconClass |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Makkelijker?! Tuurlijk...ik heb toevallig het bestandje nog staan, dus hoef je het alleen nog maar te uploaden naar je iPhone in de map: "/Applications/Weather.app/" en vervang daarmee je huidige Info.plist en taa-daa! Nu kan je je Internationale instellingen lekker laten staan
Makkelijk genoeg?? |
|
|||
|
|||
Dit veranderd niet het weather-icoontje. Er staat namelijk nog steeds 73F en heb het liefts dat er 23C staat aangegeven.
Enig idee hoe dit mogelijk is...? |
|
|||
|
|||
Werkt perfect! Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Dit is als je summerboard gebruikt dan gebruikt een bepaalde theme een icoon voor het weather icoon. Normaal gesproken veranderd alleen dit icoon niet mee. Na deze fix wel
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik hoop dat dit je vraag was. |
|
||||
|
||||
Wheater.app celsius icoon uit 1.1.2
Wil iemand het originele celsius icoon uit fw 1.1.2 uploaden?
Dan kan ik deze gebruiken op mijn 1.1.1 fw. (is nu 73 graden fahrenheit) het bestand is te vinden in: /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/SBWeatherCelsius.png Alvast bedankt!
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik graag wel zou zien is dat het Weather-icoontje op de spingboard vervangen kan worden met eentje die WEL een celcius temperatuur aangeeft. Er wordt namelijk nu 73F aangegeven...en in de UK/FR/DE modellen wordt er 23C aangegeven... Enig idee hoe dit aan te passen is... |
|
||||
|
||||
Je moet dan het weericoontje even van je iPhone afhalen en bewerken in Photoshop.
Dit kan alleen puur handmatig, omdat het gewoon een afbeelding is en geen geprogrammeerd iets. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Heel erg bedankt!
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan!
|
|
||||
|
||||
Onderstaand topic kan je waarschijnlijk wel helpen
|
|
||||
|
||||
En nu samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Het werkt inderdaad niet, heel apart.
Ik heb onderstaand logo gekopieerd naar /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app Maar na een reboot, staat er nog steeds 73F in mijn summerboard logo. Laatst gewijzigd door Dien; 06-12-07 om 22:11. |
|
||||
|
||||
Renamen naar icon.png
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het werkt wel.
1. File renamen naar icon.png 2. Deze file plaatsen in: applications\weather.app\ Maak voor de zekerheid ff een backup van de originele icon.png file. Succes Joosr |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus gewoon icon.png plaatsen in Applications/Weather.app en de permissie 0664 geven, rebooten en klaar. Bedankt voor het antwoord |
|
|||
|
|||
Bedankt Semmtex....file werkt perfect....en voila....plotseling heeft mijn weericoon zin om mee te doen met de rest van mijn ingestelde theme...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Themes voor 1.1.4 Summerboard / Spicychicken | dutchy86 | Archief | 1 | 29-02-08 12:59 |
Marvel theme voor Summerboard | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-01-08 00:32 |
Summerboard beta voor 1.1.2 | Lau | iPhone algemeen | 8 | 23-11-07 15:54 |
|
|