Celsius weericoon voor Summerboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Code: On non-fahrenheit regions, the weather icon sometimes doesn't change to the themed-icon. To fix this problem folow these steps: Delete the following key with ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Code:
On non-fahrenheit regions, the weather icon sometimes doesn't change to the themed-icon. To fix this problem folow these steps: Delete the following key with the PropertyList editor: SBIconClass |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Makkelijker?!
![]() ![]() Makkelijk genoeg?? |
|
|||
|
|||
![]() Dit veranderd niet het weather-icoontje. Er staat namelijk nog steeds 73F en heb het liefts dat er 23C staat aangegeven.
Enig idee hoe dit mogelijk is...? |
|
|||
|
|||
![]() Werkt perfect! Bedankt!
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Ik hoop dat dit je vraag was. |
|
||||
|
||||
![]() Wil iemand het originele celsius icoon uit fw 1.1.2 uploaden?
Dan kan ik deze gebruiken op mijn 1.1.1 fw. (is nu 73 graden fahrenheit) het bestand is te vinden in: /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/SBWeatherCelsius.png Alvast bedankt!
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() Wat ik graag wel zou zien is dat het Weather-icoontje op de spingboard vervangen kan worden met eentje die WEL een celcius temperatuur aangeeft. Er wordt namelijk nu 73F aangegeven...en in de UK/FR/DE modellen wordt er 23C aangegeven... Enig idee hoe dit aan te passen is... |
|
||||
|
||||
![]() Je moet dan het weericoontje even van je iPhone afhalen en bewerken in Photoshop.
Dit kan alleen puur handmatig, omdat het gewoon een afbeelding is en geen geprogrammeerd iets. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heel erg bedankt!
|
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan!
|
|
||||
|
||||
![]() Onderstaand topic kan je waarschijnlijk wel helpen
|
|
||||
|
||||
![]() En nu samengevoegd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het werkt inderdaad niet, heel apart.
Ik heb onderstaand logo gekopieerd naar /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app Maar na een reboot, staat er nog steeds 73F in mijn summerboard logo. Laatst gewijzigd door Dien; 06-12-07 om 21:11. |
|
||||
|
||||
![]() Renamen naar icon.png
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het werkt wel.
1. File renamen naar icon.png 2. Deze file plaatsen in: applications\weather.app\ Maak voor de zekerheid ff een backup van de originele icon.png file. Succes Joosr |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Dus gewoon icon.png plaatsen in Applications/Weather.app en de permissie 0664 geven, rebooten en klaar. Bedankt voor het antwoord ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt Semmtex....file werkt perfect....en voila....plotseling heeft mijn weericoon zin om mee te doen met de rest van mijn ingestelde theme...
![]()
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Themes voor 1.1.4 Summerboard / Spicychicken | dutchy86 | Archief | 1 | 29-02-08 11:59 |
Marvel theme voor Summerboard | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-01-08 23:32 |
Summerboard beta voor 1.1.2 | Lau | iPhone algemeen | 8 | 23-11-07 14:54 |
|
|