Summerboard beta voor 1.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, misschien is het al ergens gepost maar dan kan ik het niet vinden.. Is er toevallig ergens Summerboard gesignaleerd voor 1.1.2, al dan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Summerboard beta voor 1.1.2
Mensen, misschien is het al ergens gepost maar dan kan ik het niet vinden..
Is er toevallig ergens Summerboard gesignaleerd voor 1.1.2, al dan niet beta? Zo ja, waar is die te vinden en zijn er dan nog aandachtspunten voor install.. Groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Laat maar zitten, zat niet op te letten. Summerboard doet het gewoon.
|
|
||||
|
||||
Summerboard werkt idd gewoon, alleen thema's werken nog niet goed
|
|
|||
|
|||
in wat voor opzicht werken de thema's niet goed?
Want dat zou wel balen zijn! |
|
||||
|
||||
De icoontjes op je springboard pakt ie gewoon niet
|
|
||||
|
||||
Ik heb daar helemaal geen last van. Summerboard gedraagt zich hetzelfde als bij 1.1.1. Na het innstalleren even in de settings aangeven dat de onderste icon bar leeg moet zijn en dan naar rechts scrollen .....
|
|
||||
|
||||
En thema Touch doet het ook gewoon (vergat ik net te melden)
|
|
|||
|
|||
mmm dat is wel echt balen.
Is er al iets bekend over een nieuwe summerboard voor 1.1.2? |
|
|||
|
|||
ok, dus er is nog hoop!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Themes voor 1.1.4 Summerboard / Spicychicken | dutchy86 | Archief | 1 | 29-02-08 12:59 |
Celsius weericoon voor Summerboard | Guest-20201108204737 | iPhone algemeen | 23 | 23-02-08 15:13 |
Icon voor spring/summerboard maken | hanzana | iPhone Apps | 3 | 30-01-08 18:09 |
Mafia movies theme voor Summerboard | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-01-08 19:54 |
Marvel theme voor Summerboard | AeronNL | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-01-08 00:32 |
|
|