QWERTY om te zetten naar ABCDE-toetsenbord? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is de lettervolgorde op het toetsenbord van QWERTY om te zetten naar ABCDE? En zo ja: hoe?? Bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
QWERTY om te zetten naar ABCDE-toetsenbord?
Is de lettervolgorde op het toetsenbord van QWERTY om te zetten naar ABCDE? En zo ja: hoe?? Bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mij is dit geen toetsenbord Standaard?
Ik ken alleen QWERTY en AZERTY |
|
||||
|
||||
is het dan mogelijk deze om te zetten naar het Belgische/Franse AZERTY?
Hoewel ik na een maand al heel vlot typ op het QWERTY toetsenbordje hoor |
|
|||
|
|||
yep, ga naar settings > general > keyboard
hier onderaan zie je International Keyboards staan, hier staat waarschijnlijk nu een 1 achter en als je erop klikt zie je alleen English geselecteerd (on) staan, hier kan je nu bijvoorbeeld French ook op on zetten. Als je nu bijvoorbeeld een SMS gaat typen, zie je links naast de spatie een wereldbolletje staan, klik hierop, klik op french en je heb AZERTY |
|
|||
|
|||
Het vervelende aan die (Franse methode) is dat de "spatie" en "Regel' knop een Franse vertaling krijgen.
Maar voor de rest werkt het wel. |
|
|||
|
|||
heeft niemand een frans toesenbord voor de 1.1.1. ik gebruik vezel éèà enz.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
5 Row QWERTY | cronos | Jailbreak apps en thema's | 4 | 09-11-09 20:32 |
Originele QWERTY Toetsenbord thema | AssyriskaFF | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-01-09 19:28 |
Toetsenbord naar de *****n!!! | snol34 | Jailbreak apps en thema's | 18 | 20-06-08 11:26 |
|
|