iphone china discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone uit china gekocht, maar ik wil die jailbreak uitvoeren, ik weet enkel niet welke versie het is, en of het de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone china
Ik heb een Iphone uit china gekocht, maar ik wil die jailbreak uitvoeren, ik weet enkel niet welke versie het is, en of het de 3G of niet. Heb hem direct gekocht van een vriend die naar de OS is gegaan en er een paar heeft meegenomen. Ik heb al wat handleidingen gelezen over hoe je je firmware versie kunt weten maar bij mij is dat menu enzo anders, ook kan ik niet via de SOS mijn firmware achterhalen, hij zegt dan IMEI fout:S
Iemand die mij kan helpen? thx ps: bellen en sms'en lukt wel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
stuur anders eens een foto van je iphone.
dan kunnen we zien of het een echte is |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nep,het appeltje moet een stickertje zijn normaal en niet ingegraveerd.
ook je camera is anders dan de echte wordt hij herkent door itunes?
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad geen echte iPhone uit
|
|
||||
|
||||
Helaas, ik herken dit als een HiPhone...
|
||||
|
||||
Moest direct denken aan dit topic: https://forum.iculture.nl/f28/i...0359-help.html
|
||||
|
||||
Dat is Lullig
|
|
||||
|
||||
Mogen we vragen wat je er voor hebt neergelegd????????
|
||||
|
||||
Als ie dat nog durft te zeggen [A]
|
||||
|
||||
Nee, is niet om hem voor gek te zetten, ik ben echt benieuwd....
|
|
||||
|
||||
// heb even het topic verplaatst naar een beter passend subforum
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jeetje. Lijken die clones nou zoveel op de echte? Je ziet toch binnen een minuut of 'ie echt is of niet lijkt me zo, en zo niet, dan weet je waarschijnlijk niet wat de iPhone echt allemaal kan en zou ik er sowiso geen kopen.
|
|
|||
|
|||
ik heb deze ook gezien, maar je ziet echt van 20 km afstand dat deze nep zijn! het hele menu en de hele touch is anders dan van de echte...
|
|
|||
|
|||
kijk voortaan mishin eerst een naar het appeltje
|
|
||||
|
||||
En naar het menu
|
|
||||
|
||||
lijkt er wel verdomd veel op. doen ze goed daar in China
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt me echt zo vreselijk.. :S dat je een neppe te pakken krijgt, pfff hoor..
Kan Apple trouwens niet een schending van Copyright ofzo tegen die telefoons aandienen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in China | TTinnman | Koopinformatie Rest van de wereld | 12 | 20-09-12 01:00 |
Iphone China | Raxious | Koopinformatie Rest van de wereld | 11 | 17-06-09 00:00 |
[iPhone 3G] China | Thomas1990 | Koopinformatie Rest van de wereld | 16 | 25-07-08 21:32 |
Iphone in China | nanoman | iTunes | 8 | 25-11-07 16:42 |
|
|