iPhone 4 Zuid Afrika discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede-forumleden. Mijn ouders vertrekken in Januari 2011 naar Zuid Afrika voor een vakantie, en nu vroeg ik mij af of en voor hoeveel de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 Zuid Afrika
Beste mede-forumleden.
Mijn ouders vertrekken in Januari 2011 naar Zuid Afrika voor een vakantie, en nu vroeg ik mij af of en voor hoeveel de iphone 4 daar te koop is. Ik heb al gezocht via google en apple, maar daar is mij niet duidelijk geworden of hij ook simlock vrij te krijgen is. (De 3G(s) was dat wel namelijk) Rasz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb even gekeken en dit gevonden: South Africa iPhone 4 Pricelist Download. Het lijkt alsof je de iPhone 4 alleen officieel kunt kopen bij telecoms Vodacom en MTN. Bij beide met een tweejarig contract. Niet los dus. En zo te zien is de iPhone daar peperduur! Je kan beter zelf één in België halen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verkopen en versturen naar afrika | Nyx | iPhone algemeen | 17 | 16-04-10 00:47 |
Iphone in Zuid Afrika? | relisys | Koopinformatie Rest van de wereld | 0 | 03-11-09 00:04 |
Programma dat woonplaats in zuid-afrika weergeeft | Pim Zuid Afrika | iPhone Apps | 4 | 26-12-08 15:47 |
|
|