[1.0] FW 2.2.1 Ervaringen, jailbreak en unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al iemand in geslaagd om FW 2.2.1 te installeren, unlocken en te jailbreaken? Ik hoorde dat er een nieuwe baseband in zit. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[1.0] FW 2.2.1 Ervaringen, jailbreak en unlock
Is er al iemand in geslaagd om FW 2.2.1 te installeren, unlocken en te jailbreaken?
Ik hoorde dat er een nieuwe baseband in zit. Is dat zowel voor de iPhone 1.0 als de 3G? Nog steeds maar even wachten met installeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ga hem zo ff updaten weten we dat ook weer
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Update loopt al
--edit-- Update is klaar en ik heb nog steeds firmware 04.05.04_G en activatie hoor. Alleen even geen cydia. Laatst gewijzigd door ArB; 27-01-09 om 21:58. |
|
|||
|
|||
Installer ook weg?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jailbreak werkt!! Gedaan met QuickPwn 2.2 (iphone 1e generatie)
Ik ga nu even verder testen... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Yep. Ik heb 2.2 gekozen. Met 2.2.1 kreeg ik een firmware error string. Op het eerste zicht werkt alles perfect. Cydia werkt. Ik ga nu de backup terug zetten van mijn gegevens.
PS. Ik heb een volledige restore gedaan, geen upgrade. Maar ik denk niet dat het een verschil zal maken. Laatst gewijzigd door kdhoe; 27-01-09 om 22:36. |
|
||||
|
||||
Met welke versie quickpwn heb je dit gedaan want ik krijg de melding dat de firmware moet beginnen met iPhone1,1_2.2.1 ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hen QuickPwn22.exe uitgepakt met winrar. Dan zie je alle bestanden. ga dan in de QuickPwn map naar Data en dan PwnmetheusBundles. Daar staan alle bundles. Maak nu deze map aan: iPhone1,1_2.2.1_5H11.bundle Kopieer in die map alle bestanden die in iPhone1,1_2.2_5G77.bundle staan Zie image: URL=http://img265.imageshack.us/my.php?image=quickpwnbundlesgr8.jpg][/URL] Probeer dan nog eens. Selecteer firmware 2.2 ook al zegt hij dat je 2.2.1 moet nemen. |
|
||||
|
||||
Ik had al iets soortgelijks gedaan idd
Jailbreak -- done -- Cydia & Installer are back |
|
|||
|
|||
Met die QuickPwn bestanden uit de 2.2 bundle map worden dan toch weer 2.2.1 bestanden overschreven? Ik dacht dat dat link was om een andere QuickPwn te gebruiken?
|
|
||||
|
||||
Ja klopt, maar 9 van de 10 keer zijn die bestanden die gepatched zijn in zijn kleine update niet veranderd. Daarom werkt de jailbreak ook.
|
|
|||
|
|||
Idd. De grootte van de bestanden die worden gepatched waren bij 2.2 en 2.2.1 identiek. Ook de MD5 strings waren bij de meeste bestanden dezelfde. Daarom heb ik de jailbreak geprobeerd en is het ook gelukt.
Laatst gewijzigd door kdhoe; 28-01-09 om 12:09. |
|
|||
|
|||
minimaal of geen MD5 verschillen
Dat is waar, als 2.0 de major release was en 2.2 de 2e patch, dan zal er in deze .1 fix niet zo heel erg veel verschillen.
De meeste software zal het ook wel ongewijzigd doen in 2.2.1 als de versiechecks niet te streng zijn. |
|
|||
|
|||
Bij mij is het met mijn iPhone 3G ook gelukt deze te jailbreaken met de QuickPwn workaround. Leuk, een officieel geunlockte iPhone .
|
|
||||
|
||||
En, veel verschil tussen 2.2 en 2.2.1?
Zal wel niet... Ik ga iig niet updaten. |
Labels |
2.2.1, firmware, firmware 2.2.1, fw 2.2.1, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak ervaringen? | Zusjesenco | Jailbreak | 7 | 22-08-10 22:52 |
iPhone 4: Ervaringen unlock | jpbouw | Unlock | 2 | 14-07-10 09:22 |
iPhone 3GS: Ervaringen commerciële unlock aanbieders | pjtv | Unlock | 3 | 09-05-10 20:39 |
iPhone 3G: Ervaringen met legale unlock | wout76 | Unlock | 4 | 30-12-08 14:01 |
iPhone 1.1.1 (new) unlock guide ervaringen | PaecKE | Unlock [archief] | 2 | 29-10-07 09:22 |
|
|