Ervaringen unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, heeft iemand ervaring met deze site? iPhone Unlock - 1 Click iPhone 3G/3GS iOS 4 Software Unlock guaranteed Ik hoor graag van jullie....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaringen unlock
Hallo allemaal, heeft iemand ervaring met deze site?
iPhone Unlock - 1 Click iPhone 3G/3GS iOS 4 Software Unlock guaranteed Ik hoor graag van jullie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geen ervaring mee, maar desondanks durf ik rustig te zeggen dat het geldklopperij is. Wat ze daar beweren kunnen ze nooit waarmaken. Zodra er een unlock beschikbaar is voor het publiek lees je dat hier op iPc. Dat zou weleens niet zo lang meer kunnen duren, zie dit artikel. Basisregel in dit soort zaken is dat de unlock altijd gratis is.
|
|||
|
|||
zoals je eigenlijk al kan zien in de url iphone.unlock.no de link zegt genoeg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Ervaringen commerciële unlock aanbieders | pjtv | Unlock | 3 | 09-05-10 20:39 |
iPhone 1e gen.: [1.0] FW 2.2.1 Ervaringen, jailbreak en unlock | TWinden | Unlock | 118 | 12-05-09 23:15 |
iPhone 3G: Ervaringen met legale unlock | wout76 | Unlock | 4 | 30-12-08 14:01 |
Ervaringen | Tjainie | Archief | 3 | 25-08-08 14:23 |
iPhone 1.1.1 (new) unlock guide ervaringen | PaecKE | Unlock [archief] | 2 | 29-10-07 09:22 |
|
|