//

Up/downgraden totaal niet mogelijk!

Up/downgraden totaal niet mogelijk! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij werkt gewoon niet meeeeeeeer! Help mij! Ik had gister via iTunes geupdate naar 3.0 nadat ik op versie 2.2 stond. Dit mislukte en het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-06-09, 16:34
Ehsan Ehsan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Somewhere in Nowhere
Berichten: 14
Standaard Up/downgraden totaal niet mogelijk!

Hij werkt gewoon niet meeeeeeeer! Help mij!
Ik had gister via iTunes geupdate naar 3.0 nadat ik op versie 2.2 stond.
Dit mislukte en het gevolg was dat ik alleen Emergency Call kon doen en een iTunes logo met een kabeltje eronder te zien was.

Ik heb geprobeerd om terug te gaan naar 2.0.2 nadat ik dus op 3.0 zat. Heb en in DFU mode geprobeerd en zonder. Zonder DFU kwam ik niet ver, kreeg ik een error van 20.
Heb iTunes, 8.0 én 8.1 én 8.2 geinstalleerd, maar telkens als hij bijna klaar is om te beginnen met herstellen krijg ik een error, 1601.
Dit is trouwens niet alleen als ik terug wil gaan naar 2.0.2 maar naar elk andere firmware.

Maar goed, ik heb deze error maar genegeerd en toch geprobeerd om met Quickpwn te activeren.
Dit ook meerdere malen gedaan met de Bootloader 3.9 en 4.6 die je erbij moet doen als je gaat jailbreaken, maar weer zonder succes.
Nadat hij dus klaar is met jailbreaken, krijg ik op mijn telefoonscherm het bekende iTunes logo met een kabeltje eronder. Hier kan ik zelfs geen Emergency Call meer gebruiken.

Soms kreeg ik zelfs een error van Quickpwn als ik de phone aansloot. Een error van windows zelf dat hij het programma moest afsluiten en dat ik een rapport kon verzenden naar microsoft.

Iemand, kan iemand mij aub helpen?! Ik hoef niet perse naar 3.0 maar ik wil gewoon weer dat mijn iPhone het weer doet!
Ik heb het hele forum afgezocht en bij diverse mensen om hulp gevraagd maar niemand kan mij helpen tot nu toe!
En sluit aub deze topic niet want ik heb nergens anders eenzelfde topic kunnen vinden!
Help mij aub!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 17:31
Hellen Hellen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik hoop inderdaad dat er een oplossing komt want ik heb exact hetzelfde

Hellen
  #3  
Oud 19-06-09, 17:43
erictummers erictummers is offline
• iOS 12.4.1
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sittard
Berichten: 18
Standaard

Nooit de moed opgeven.
Bij mij hetzelfde probleem. Als ik maar had gelezen en een update gedaan ipv een restore ...
Ga terug naar iTunes 7.5. Restore daar 1.1.4 vanuit DFU, bij mij duurde dat te lang en heb ik de boel gereset (power + home button). Toen kreeg ik "connect to iTunes". Dan maar een restore gewoon, dus niet in DFU. De error code 1015 verschijnt.
Je iPhone heeft nog "connect to iTunes" in beeld. Koppel hem los. Verwijder iTunes 7.5. Installeer iTunes 8.2. Reboot. Hang je iPhone weer aan dezelfde(!) USB poort. Restore 2.0.1. Hier ben ik nou, maar ik heb goede hoop.
Alles is hier (https://forum.iculture.nl/f14/i...2g-iphone.html) te lezen...
  #4  
Oud 19-06-09, 17:46
Ehsan Ehsan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Somewhere in Nowhere
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erictummers Bekijk bericht
Nooit de moed opgeven.
Bij mij hetzelfde probleem. Als ik maar had gelezen en een update gedaan ipv een restore ...
Ga terug naar iTunes 7.5. Restore daar 1.1.4 vanuit DFU, bij mij duurde dat te lang en heb ik de boel gereset (power + home button). Toen kreeg ik "connect to iTunes". Dan maar een restore gewoon, dus niet in DFU. De error code 1015 verschijnt.
Je iPhone heeft nog "connect to iTunes" in beeld. Koppel hem los. Verwijder iTunes 7.5. Installeer iTunes 8.2. Reboot. Hang je iPhone weer aan dezelfde(!) USB poort. Restore 2.0.1. Hier ben ik nou, maar ik heb goede hoop.
Alles is hier (https://forum.iculture.nl/f14/i...2g-iphone.html) te lezen...

Yep en dat heeft gewerkt!
Heb via itunes 7.5 1.1.4 erop gezet en daarna naar 2.0.1 gegaan en met Quickpwn gejailbreaked! Awesome!
Alleen zit ik met het probleem dat ik mijn kopie via iTunes niet terug kan zetten. Heb namelijk meerdere kopieen maar hij laat maar eentje zien, hoe kan ik de rest terug zetten? Dus die andere kopieen?
  #5  
Oud 19-06-09, 18:05
erictummers erictummers is offline
• iOS 12.4.1
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sittard
Berichten: 18
Standaard

Mooi. Bij mij is net de QuickPwn gelukt (?) tip: doe een simkaart erin.
  #6  
Oud 20-06-09, 12:34
Hellen Hellen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

bij mij is het gelukkig ook gelukt met QuickPwn

maar toch bedankt

Hellen
  #7  
Oud 21-06-09, 10:56
arkel99 arkel99 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 49
Standaard

ik heb het zelfde probleem, moet je trouwens de telefoon geactiveerd hebben?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( tbeumer@ iPad algemeen 15 20-09-10 19:04
iPhone: downgraden mogelijk? busterben Jailbreak 8 01-09-10 08:39
Jailbreak 3.1.2 3gs (unlocked) lukt totaal niet, custom firmware mogelijk? loek2009 Archief 3 16-04-10 10:27
Surf&Mail Totaal werkt niet! Emiel Janson Overige providers Nederland 11 08-08-08 18:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.