Ijailbreak; makkelijker unlocken kan niet met de mac! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hier een simpel programma om ALLE iphones te unlocken in de 1.1.3 versie NIET VOOR DE 1.1.4. VERSIE makers: iJailBreak - Home download om versie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
gui voor osx is Ijailbreak voor ALLE iphones
hier een simpel programma om ALLE iphones te unlocken in de 1.1.3 versie
NIET VOOR DE 1.1.4. VERSIE makers: iJailBreak - Home download om versie 1.1.3 te unlocken iJailBreak0.5.3.zip - ijailbreak - Google Code herstel je 4,6 nr 1,1,3 via itunes, start het programma en druk op unlock na 2 min kan je bellen deze versie is voor de 1.1.4 te unlocken iJailBreak0.5.4.zip - ijailbreak - Google Code= Laatst gewijzigd door truckdiver; 02-03-08 om 11:16. Reden: update programma voor ALLE iphones |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nu al 0.5.3... en geen anysim meer nodig
|
|
||||
|
||||
Mooi ! Ik probeer mijn Windows machine zo weinig mogelijk aan te zetten
|
|
|||
|
|||
Voor de duidelijkheid, hiermee kan je je 4.6 unlocken en jailbreaken? Dat is handig, bovendien lijkt het heel simpel te zijn. Heeft iemand het al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ik zit nog te wachten op mijn iPhone, die zit nu al een anderhalf week bij de douane... Ppppfff
Anders zou ik het direct uitgeprobeerd hebben... |
|
|||
|
|||
moet ik voor deze methode mijn geinstalleerde programma's verwijderen op de iphone?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
beste is altijd terug je iphone opnieuw te instaleren in itunes na de jailbreak als nieuwe iphone zodat er niets van je vorige mee op gezet kan worden |
|
|||
|
|||
Net mijn 1.1.2 3.9 bootloader gupdate naar 1.1.3 via itunes en daarna dit gedraaid. Werkte fantastisch! Lekker bellen en youtube, maps +locate me werkt allemaal.
|
|
|||
|
|||
Is deze totaal totaal niet bruikbaar voor 3.9 phones?
En wat voor jailbreak doet deze eigenlijk? Is dit de dev-team methode ofzo? |
|
||||
|
||||
deze is ook voor de 3,9
ik heb de nieuwe versie bovenaan aangepast bij download zodat je de goede zeker hebt je moet wel leopard hebben op je Mac |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat het ongeveer een gui is voor Ziphone voor de mac.
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus je kunt 3.9 ook unlocken met deze tool? En je hebt gewoon ge-upgrade via iTunes zelf? Eerst nog een restore gedaan of 3rd party apps gede-installeerd? |
|
||||
|
||||
Citaat:
opdate via itunes en je kan programma laten werken nadien in itunes je iphone best als nieuwe iphone binnen halen zodat er via je back up niets van de oude versie mee terug gezet kan worden nadien kan je allles terug syncen zoals voordien |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
druk op herstel in itunes en je iphone is klaar en dan het programma ijailbreak laten draaien en je kan bellen
|
|
|||
|
|||
Sorry voor de vele vragen, maar ik wil alles graag duidelijk hebben voordat ik ergens aan begin... Moet ik als eerste stap herstellen naar 1.1.2 of 1.1.3? Of eerst een update doen naar 1.1.3?
|
|
||||
|
||||
Ligt eraan toch als je op 112 zit updaten als je 113 zit herstellen maar dan wel in dfu zetten
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
beste dat je met een 3,9 vertrekt vanaf een 1,1,1,doe een updatel nr 1,1,3 in itunes en unlock je iphone
|
|
||||
|
||||
Ik heb een goed werkende 1.1.2 met 4.6.
Heeft het zin om de upgrade nu te doen of is het beter om nog te wachten? |
|
||||
|
||||
Citaat:
zijn er die een 3,9 al gedaan hebben? vanuit welke zijn jullie nr 1,1.3 gegaan en/of hoe? via update of herstel als dit lukt via herstel met een 3,9 maakt het niet uit volgens mij dat je van 1,1,1 vertrtekt of zie ik dat verkeerd? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: kan hem niet unlocken met iliberty,, please help!!!! | dennis2010 | Unlock | 7 | 01-06-10 15:32 |
Makkelijker contacten beheren vanaf Mac/Pc? | Stinomertrini | Desktop-applicaties | 7 | 02-11-09 15:27 |
mac: ijailbreak gebruikt en dan updaten naar 2.0 | mhoutman | Jailbreak [archief] | 3 | 23-07-08 14:13 |
Keypad doet het niet na unlock met ijailbreak! | guza | Unlock [archief] | 2 | 05-03-08 21:53 |
|
|