[ZiPhone] Zibree's Unlock/Activate/Jailbreak method for 4.6 112/113 OTB discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Destiny hoe ben je van die bus error fout afgekomen op je mac vraag ik me ook af.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hahahaha altijd goed
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Destiny heb jij nu die installer gefixt?
|
|
|||
|
|||
ik heb een fw 1.1.2 met bootloader 3.9 kan ik nu 1.1.3 via itunes doen en dan met dit programma hem unlocken en jailbreaken ????
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu een schone 1.1.2. / 4.6 draaien gejailbreaked en al, kan ik nu 1.1.3. installeren vanaf itunes en daarna ZiPhone-en? Of toch de Dev3 update?
|
|
||||
|
||||
gewoon zelfde download link?
|
|
|||
|
|||
leduc: gewoon via itunes normaalgezien (dont shoot me if i'm wrong )
kriss: ZiPhone.zip - FileFront.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit trouwens nog in 1.1.1. maar zie het 1.1.3. update knopje in iTunes naar me knipogen, wie geeft me uitsluitsel?? |
|
|||
|
|||
hoi
ja ik zit dus in fw 1.1.2 en wil graag ook naar 1.1.3 maar heb bootloader 3.9 dat heb jij ook neem ik aan.
is dit wel voor ons dan? |
|
|||
|
|||
Onderstaand script is een fix voor mail en de cookies in Safari
Code:
chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Cookies chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Mail Code:
mv /var/root/Library /var/root/Library_backup ln -s /var/mobile/Library /var/root/Library Ik heb het uitgeprobeerd bij mijn eigen iPhone en dat werkte. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat het bij andere iPhones ook werkt. |
|
||||
|
||||
Werkt Opzich Perfect Alleen De Mail App Blijft Crashen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Super geweldig! Eindelijk een unlocktool waarvoor je je iphone niet eerst moet jailbreaken en restoren!!
Morgen eens proberen... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Werkt bij echt niet hé al hodnerd keer opnieuw gedownload ga dan naar opdracht prompt etc als ik dan dekstop\goed\ziphone -a -j -u ingeef dan komt er loading zibri.dat en dan zibri.dat could not be opened for reading . Heb itunes 7.4.0.28 iphone 16gb 1.1.3 otb weeknr 03 recovery mode via ibricker
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb jij een pop email adres toegevoegd? volgens mij crashed die als je mail dan opent... |
|
||||
|
||||
met het nieuwe bestand nog een keer gekraakt nus werkt de mail functie wel goed
|
|
|||
|
|||
ik heb net mijn iphone naar 1.1.3 ge-update en als ik nu de folder in terminal zet krijg ik de hele tijd: segmentation error...kan iemand mij hiermee helpen, heb de iphone in dfu mode en heeft bootloader 4.6
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
04.03.13_G 4.6 baseband 113 otb en ziphone | jpjp | Unlock [archief] | 16 | 01-04-08 23:52 |
Downgrade van 113 naar 112 | Emiin' | Unlock [archief] | 3 | 11-02-08 18:50 |
Hulp nodig: Iphone 112 bl 4.6 upgr naar 113 en unlocked, nu in deadloop | Magix | Unlock [archief] | 2 | 11-02-08 14:12 |
Hulp nodig: Iphone 112 bl 4.6 upgr naar 113 en unlocked, nu in deadloop | Magix | Unlock [archief] | 1 | 10-02-08 21:55 |
Waar Hardware Unlock OTB 112 mogelijk? | Magix | Archief | 1 | 01-02-08 19:33 |
|
|