[ZiPhone] Zibree's Unlock/Activate/Jailbreak method for 4.6 112/113 OTB discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Heb je uberhaupt al gezocht of moeten we het echt helemaal voorkauwen? Ja srry je hebt gelijk. Edge is al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dank voor deze reactie , maar is er al iemand die ervaring heeft met upgraden van 112 bt46 met stealthsim naar 113 via deze manier, en moet ik via installer eerst alle software verwijderen?
|
|
||||
|
||||
Goed lezen en niet dit topic verder vervuilen met een vraag die al meerdere keren gesteld is.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb (welsiwaar via dev-team methode) 1.1.3 en mijn UltraSim heb ik simpelweg laten zitten. Alles werkt ideaal behalve de locate me functie bij google maps. (Kan iemand de opl even zeggen, want op dit forum zie je tegenwoordig door het bos de bomen niet meer) greets |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door ControlSje; 12-02-08 om 14:07. |
|
|||
|
|||
ik zit met het volgende probleem:
ik heb een UK OTB 112, ik sluit hem aan de pc aan en doe herstellen. hierna wordt de 113 gedownload en geinstalleerd. nu open ik ziphone en deze zegt dat de iphone zich in recovery mode moet bevinden. ik haal hem dus in recovery mode. hierna open ik terug ziphone en deze vindt de iphone en er komt op "please wait 2min30" ik doe dit maar dit blijft zo staan geduren 10tallen minuten. het stopt in feite niet. wat doe ik verkeerd? ik draai onder windows vista. iemand een oplossing hiervoor? wat ik nu ga proberen is naar 112 te gaan en daaruit ziphone probere aan de praat te krijgen. |
|
|||
|
|||
Teun,
cd/ moet zijn cd\ voor de root en cd.. voor map omhoog. idem op schijven met andere letters |
|
|||
|
|||
yes yes yes! dit was het nieuws waarom ik aan het wachten was, mijn iphone is onderweg van Amerika (gekocht op ebay) dus zou normaal 1.1.3 moeten zijn...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
weet niet of dat dit voor jou ook de oplossing gaat bieden maar als ik iets moet doen met restoren, DFU zetten etc dan gebruik ik XP ipv Vista.
|
||||
|
||||
Is er iemand die mij kan bevestigen of deze methode nu ook werkt met een 3.9 Bootloader?
Lees op verschillende fora de ene keer dat het wel kan en de andere keer weer niet. En ik heb uiteraard geen zin om het zelf te proberen |
|
|||
|
|||
ik heb 1.1.3 en volgens mij doet alles t goed!!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Hey ik heb nog steeds een ge-unlockte 1.1.1 / 04.01.13_13 / BL 3.9 EN IK WIL NAAR 1.1.3!!! OMDAT DIE VERSIE ZO COOL IS! ik heb al zo lang gewacht, mn geduld raakt op. IS DIT DE FOUTLOZE METHODE?! WERKT HIER ALLES? zoals nu op mn 1.1.1.
Hoe moet ik met deze gegevens dan mijn iphone naar 1.1.3. upgraden? |
|
||||
|
||||
Ik heb het op een 4.6 hw unlock dus 3.9 en een otb1.1.1 geprobeerd en bij mij werkt het alleen geen unlock aanvinken dus alleen -a -j en daarna anysim
|
|
||||
|
||||
bij mij ligt unlock.no er altijd uit als hij de iphone vind
heb het al meerdere malen opnieuw ginstaleerd,maar probleem blijft dat windows programma afsluit |
|
|||
|
|||
Installer verdwenen
Ik heb via de grafische interface de 3 acties uitgevoerd. Ging snel en lijkt goed gegaan. Echter mijn installer icoon is verdwenen en alles is weer engelstalig. Heeft iemand een tip om dit weer te corrigeren? Ik had fw 1.1.2 (nu dus 1.1.3), BL 4.6.
|
|
|||
|
|||
Twee vragen over het programma ZiPhone? Want er wordt zoveel geschreven.
1. Doe je nu je eigen simcard erin of laat je de AT&T card erin zitten tijdens het uitvoeren van het programma? 2. Is het voldoende om je Iphone aan je computer te koppelen om het programma uit te voeren of heb je toch een wi-fi verbiending nodig? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
04.03.13_G 4.6 baseband 113 otb en ziphone | jpjp | Unlock [archief] | 16 | 01-04-08 23:52 |
Downgrade van 113 naar 112 | Emiin' | Unlock [archief] | 3 | 11-02-08 18:50 |
Hulp nodig: Iphone 112 bl 4.6 upgr naar 113 en unlocked, nu in deadloop | Magix | Unlock [archief] | 2 | 11-02-08 14:12 |
Hulp nodig: Iphone 112 bl 4.6 upgr naar 113 en unlocked, nu in deadloop | Magix | Unlock [archief] | 1 | 10-02-08 21:55 |
Waar Hardware Unlock OTB 112 mogelijk? | Magix | Archief | 1 | 01-02-08 19:33 |
|
|