[1.1.4 Unlock] 1.1.4 unlock maar behoud bootloader 4.6 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Unlock 1.1.4 but KEEP your 4.6 BL 1. Open ZiPhone 2.5 2. Click to display advanced features 3. Select jailbreak and Activate 4. Press perform ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[1.1.4 Unlock] 1.1.4 unlock maar behoud bootloader 4.6
Unlock 1.1.4 but KEEP your 4.6 BL
1. Open ZiPhone 2.5 2. Click to display advanced features 3. Select jailbreak and Activate 4. Press perform actions 5. Let program run 6. Close ZiPhone 2.5 7. Open ZiPhone 2.3 or less 8. Select the unlock option 9. Press start 10. Let program run 11. Your done. Simple as t Bron: Hackingt0sh.org Laatst gewijzigd door -kriis; 01-03-08 om 23:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
jeetje, nouja, 3.9 is beter dan 4.6
|
|
||||
|
||||
Kijk dat is nu net wat ik zocht !
Waarom eerst downgraden om daarna te upgraden ? Bedankt voor deze tip, nu nog op zoek naar een Ziphone 2.4 ? Aan Amp : Hoezo 3.9 is beter dan 4.6 ????
|
||||
|
||||
Damn, zit nu op 3.9 te laat..
Gaan geruchten dat je nu nooit meer van 3.9 naar 4.6 kan en dat zou bellemering vormen voor de costum bootloader. |
|
|||
|
|||
Ik maak me daar niet zo'n zorgen over, ze zullen tegen die tijd ook wel weer een hack vinden voor dat probleem (als het uiteindelijk al een probleem zal worden).
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand al eens de Refurbish optie van ZiPhone 2.5 gebruikt?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat die doet, er staat bij downgrade/reflash Boatloader. |
|
||||
|
||||
Maar waar vind je (nog) ergens Ziphone versie 2.3
Heb al gezocht op Zibri Blog en download sectie (ZiPhone Download Server) Maar helaas geen oudere versies, en die van mij al gewist ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: ik heb em geupload!: http://rapid$hare.com/files/96272153/ZiPhone2.3.zip.html $ = s groet! Laatst gewijzigd door Jochem; 01-03-08 om 22:50. |
|
||||
|
||||
Mijn dank is groot Jochem, goed bijhouden zou ik zo zeggen
Ga hem daarna proberen te UPgraden, zonder te moeten downgraden Nogmaals bedankt voor je snelle hulp. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand het al geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
Raar en een beetje onduidelijk ik denk dat de mensen die nog niet naar 3.9 BL zijn nog op 1.1.3 zitten dus en hij heeft het bij stap 1 over jailbreak maar die is dan al gejailbreakt en anders denk je doe ik een restore maar er word nergens iets gezegt over activate iemand een duidelijke handleiding?
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus dan zijn stappen volgen... |
|
|||
|
|||
Geen dank! daar zijn we voor op dit forum!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Klopt je moet de activatie ook aanvinken in Ziphone 2.3 !
Guess what ? Dit werkt, laatste versie firmware 1.1.4 MET Bootloader 4.6 en baseband 04.04.05 Nu nog de apps terug installeren en hij is weer up to date ! |
|
||||
|
||||
Dus wat je moet doen ziphone 2.5 je iPhone in DFU laten zetten restore doen naar 1.1.4 dan via Ziphone 2.5 Activate en Jailbreak doen dan sluit je 2.5 af en start je ziphone 2.3 op en vink je unlock aan. Dan zou je een iphone BL 4.6 1.1.4 alleen niet de 1.1.4 baseband omdat je bootloader niet gedowngrade is.
Klopt dit? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt locate me in Maps? Ik dacht dat dit niet kon met een 4.6 BL. Laatst gewijzigd door ControlSje; 01-03-08 om 23:16. |
|
||||
|
||||
Citaat:
locate me zal volgens mij niet werken maar evengoed voor de mensen die niet de bootloader willen downgraden en wachten op de custom bootloader is dit heel handig |
|
||||
|
||||
Klopt ik was blijkbaar iets te ethousiast de baseband is niet meegenomen en is die van Firmware versie 1.1.3 ! (04.03.13)
Maar Locate me in Maps werkt wel ! Voor de rest lijkt hij op het eerste zicht OK, moet nog wel de apps er terug opzetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Behoud unlock Iphone 4 | joostdeman | Jailbreak | 3 | 14-04-11 17:17 |
iPhone: 4.0 updaten naar 4.2.1 met behoud van unlock | MJay1 | Jailbreak | 3 | 13-02-11 11:35 |
iPhone 3GS: herstellen met behoud unlock | konichiwa1 | Unlock | 9 | 27-12-10 20:02 |
Updaten met behoud app's,jailbreak en unlock | aeger | Archief | 1 | 29-10-09 13:31 |
|
|