herstellen met behoud unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,Ik heb een 3GS 16GB met 4.0.1.Nu heb ik een 4 gekocht en itunes geupdate naar 4.2.1iphone 4 loopt prima. Maar nu wil ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
herstellen met behoud unlock
Hallo,Ik heb een 3GS 16GB met 4.0.1.Nu heb ik een 4 gekocht en itunes geupdate naar 4.2.1iphone 4 loopt prima.
Maar nu wil ik mijn 3GS leegmaken met behoud van de unlock. Het is trouwens een AT&T lock op de 3GS. Iemand hier een idee voor of is dit gewoon niet mogelijk. En dus gewoon helemaal herstellen en met AT&T lock verkopen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
herstellen jailbreaken en unlocken?
|
|
|||
|
|||
nou, wil eigenlijk dat ie leeg is (foto's/contacten/enz.), maar dat ie geunlocked blijft. De jailbreak geef ik niet zo veel om. Die mag van mij wegblijven.
|
|
||||
|
||||
Heb je niet een jailbreak nodig om een unlock mogelijk te maken..?
|
|||
|
|||
ja heb je nodig voor een unlock ;-)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Maar op dit moment is ie dat al. geunlocked.
Weten jullie een andere manier om de foto's te verwijderen? |
|
|||
|
|||
Instelling>Algemeen>stel opnieuw in>Wis alle inhoud en instellingen ;-)
|
|
|||
|
|||
Ben ik dan mijn unlock en jailbreak kwijt?
|
|
|||
|
|||
Je kan toch gewoon in itunes uitvinken dat ie contacts en fotos niet moet syncen, dan vraagt die om te verwijderen. Opgepast want bij een herstel van een unlockte iphone naar de laatste software vermoed ik dat je iphone niet meer te unlocken is voorlopig, die kan je dan niet meer gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Behoud unlock Iphone 4 | joostdeman | Jailbreak | 3 | 14-04-11 17:17 |
iPhone: 4.0 updaten naar 4.2.1 met behoud van unlock | MJay1 | Jailbreak | 3 | 13-02-11 11:35 |
iPhone: Gejailbreakte 3GS herstellen met behoud van baseband 04.26.98??? | tomtom100 | Jailbreak | 7 | 20-05-10 00:49 |
Updaten met behoud app's,jailbreak en unlock | aeger | Archief | 1 | 29-10-09 13:31 |
[1.1.4 Unlock] 1.1.4 unlock maar behoud bootloader 4.6 | -kriis | Unlock [archief] | 212 | 01-04-08 18:50 |
|
|