Iphone 3gs blacklisted?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb een tijdje geleden een Iphone gekocht in Frankrijk. Deze heeft een simlock van Orange France. Heb op ebay een simkaart gekocht en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs blacklisted??
Hallo,
Heb een tijdje geleden een Iphone gekocht in Frankrijk. Deze heeft een simlock van Orange France. Heb op ebay een simkaart gekocht en heb deze in het toestel gestoken. Iphone is geactiveerd en werkt op Base en Mobistar. Als ik hem op Proximus wil connecteren krijg ik geen service. Zou mijn toestel op de zwarte lijst staan (gestolen enz..) Frank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien een sim-lock?
|
|||
|
|||
Nee sim-lock is niet mogelijk. Ik heb dus een simkaart van Orange France in mijn iPhone zitten. Dan zou ik op alle netwerken in België moeten kunnen. Maar proximus gaat dus niet. Krijg de melding geen service.
|
|
|||
|
|||
heel simpel ga naar de lokale politie en vraag is dit imei opgegeven als gestolen.
anders zou ik het niet weten |
|
||||
|
||||
Dus als ik het goed heb wil je met een orange Franse kaart absoluut op het proximus netwerk?
Het kan goed zijn dat een orange kaart niet op het proximus netwerk gaat,omdat de providers onderling weet ik wat hebben afgesproken. Verbeter mij indien ik mis ben.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
|
|