Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) @ william ik zou gebruik maken van die iplus2.0b dan heb je alles in 1 keer op de booloader na die word gedowngrade.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@ william ik zou gebruik maken van die iplus2.0b
dan heb je alles in 1 keer op de booloader na die word gedowngrade.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
iplus2.0b werkt toch gewoon op windows ook he ? of alleen op mac ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iPlus 2.0b is dus het meest safe-optie die er is...
Ik dacht eerst ZiPhone, totdat ik achter de downgrade van de baseband kwam. Ik wil 1.1.4 baseband van 1.1.4 en de optie om ooit naar BL4.6 terug te keren. Dan is iPlus 2.0b de enige en beste optie... Is alleen wel lastiger dan ZiPhone zo te zien:S... Klopt het dat ik een scherm krijg dat ik moet betalen voor iPlus? |
|
||||
|
||||
link werkt precies niet ???
nog mensen met dit probleem ? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@ ronald91 op de vorige pagina staat letterlijk het antwoord op jou vraag....
gebruik iplus 2.0b en je iphone is volledig klaar voor gebruik |
|
||||
|
||||
Beginpost iets geupdate, ook omdat ik van mening ben dat Iplus 2.0b voor firmware 1.1.4 de beste optie is op dit moment.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien een idee dat een kenner even een NL tutorial in elkaar flanst (Net als die stap voor stap handleiding van Ziphone 2.5c op dit forum) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hierin staan bijvoorbeeld SSH en de installer en de Youtube fix e.d. Je kunt dus het beste beide downloaden en uitpakken in de juiste locatie inderdaad. Op pagina 1 staat al een link naar de handleiding in het engels. Misschien als ik zin en tijd heb zal ik wel een Tut maken in het Nederlands. Maar ik denk niet dit weekend...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overgehaald |
|
||||
|
||||
Ja gewoon de folder overschrijven en iplus -u opstarten. that's it
En het is geen Ziphone, dus hierbij WEL itunes afsluiten na de restore |
|
||||
|
||||
Okey arb een nederlandse tut zou wel heel handig zijn
screencast nog mooier natuurlijk dan zullen er ook minder omslachtige vragen gesteld worden die toch op het zelfde neer komen hoe unlock ik mijn phone en wat heb ik nodig... als je tijd hebt zeker werk van maken alvast bedankt Grtz B. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook net een iPhone 16 GB en ik verwachtte een 1.1.4 versie. Na wat uitzoek werk en gebruik maken van de code #3001*12345*# (op een nieuwe ongeactiveerde iPhone) kwam ik erachter dat het toch versie 1.1.3 had.
Ik wilde iPlus 2.0 gebruiken ivm de mogelijkheid om later naar baseband 4.6 terug te keren, maar die is voor 1.1.4. Truc is dan om eerst naar versie 1.1.4 te restoren en dan pas iPlus2.0 te gebruiken. Dit bleek allemaal vrij makkelijk te doen en zeker met hulp van deze handleiding: Hack that Phone - True unlock for 1.1.4 firmware on Windows Let bij gebruik van iplus er wel op dat je de international payload download en plaatst in de iplus folder (vervang de reeds aanwezige payload.zip). |
|
||||
|
||||
ja was ik ook van plan om de payload in eens te verwisselen en niet dubbel te installeren maar in ieder geval fijn dat ik nu zeker weet dat ik dit alles in 1 stap kan installe
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb een tijdje geen updates uitgevoerd en zit nu op firmware 1.1.1, modem firmware 04.01.13_G. (oorspronkelijk OTB 1.0.2, anysim 2.0 geloof ik)
wil nu upgraden naar 1.1.3 of 1.1.4 begrijp dat tussen de verschillende soorten unlocks verschil zit met betrekking tot de bootloader. welke unlock is voor mij de beste? wordt mijn bootloader veranderd op het moment dat ik een restore doe naar 1.1.3 of 1.1.4? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uit welke land komt mij iPhone? | Carlos02 | iPhone algemeen | 27 | 27-08-10 16:43 |
Welke navigatie is de beste voor mij? | dhrA | iPhone Apps | 1 | 01-05-10 15:05 |
Welke cases zijn er allemaal ??? | bartos | iPhone accessoires en onderdelen | 56 | 18-08-08 16:39 |
welke icoons zijn dit? | MisterM24 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-07-08 14:27 |
|
|