Naam iphone veranderd discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) De naam van mijn iphone is veranderd. Als ik hem aansluit op mijn computer dan word er bij het synchroniseren aangegeven dat mij adres gegevens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Naam iphone veranderd
De naam van mijn iphone is veranderd.
Als ik hem aansluit op mijn computer dan word er bij het synchroniseren aangegeven dat mij adres gegevens worden gesynchroniseerd met Mikey's iphone.. Jammer genoeg heet ik geen Mikey. Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat mijn naam instellingen zijn veranderd en hoe ik dit weer kan veranderen? Bij voorbaat dank... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik had het laatst zelf ook en het is ook al eerder voorgekomen dat mensen ''Mikey's iPhone'' kregen.
Je moet gewoon in iTunes je naam van je iPhone weer ff veranderen en het is klaar.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip, ik had de naam op deze manier al veranderd.. Maar het probleem is nog niet opgelost...
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem, met dezelfde naam mikey.
Geen idee hoe ik dit kan veranderen. |
|
||||
|
||||
kijk een via google,zijn vele topics over.
mickey+iphone intypen en er zal wel ergens een oplossing tussen zitten
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP, iPhone strings veranderd. No Back-up | CuijkAanDeMAAS | Ringtones en Wallpapers | 3 | 16-11-10 21:15 |
vervangen naam icoontjes met NL naam | DvDriel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-10 17:40 |
iPhone veranderd plots in sepia kleuren?? | job002 | iPhone algemeen | 3 | 07-01-10 17:24 |
T-Mobile wachttijd voor de iphone veranderd naar 4 weken. | Macedoon | Odido (T-Mobile) | 34 | 16-09-09 23:11 |
|
|