T-Mobile wachttijd voor de iphone veranderd naar 4 weken. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zat gewoon rustig rond te zwerven op de T-mobile site. Dus opeens zie ik dat de wachttijd voor de Iphone 3GS veranderd is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T-Mobile wachttijd voor de iphone veranderd naar 4 weken.
Hallo,
Ik zat gewoon rustig rond te zwerven op de T-mobile site. Dus opeens zie ik dat de wachttijd voor de Iphone 3GS veranderd is naar 4 weken ik kreeg gelijk een happy face !! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik hoop het! dan hoef ik nog maar 1 weekje te wachten, ik wacht nu 3 weken (12 aug besteld)
|
|
|||
|
|||
4 weken vanaf nu denk ik.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iPhone 3GS 16 GB Zwart op 11 Augustus besteld (nieuwe klant). Ik wacht nu dus 3 weken. Ben benieuwd! Iemand de zelfde ervaring als mij?
|
|
|||
|
|||
Belcompany krijgt elke week een nieuwe bestelling Iphones waarom gaan jullie niet gewoon daarheen ipv 8 weken te wachten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb Ipone 3gs 29 aug besteld op de site van t-mobile kreeg vandaag al bericht wanneer die kon worden bezorgt
|
|
||||
|
||||
Omdat je de order bij tmobile niet kan cancellen.. dat kan pas als ze voor je deur staan. In de tussentiijd kan je ook geen ander abonnement afsluiten want je hebt er immers al eentje volgens het systeem van tmobile Ik wacht al sinds 2 augustus.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ongeloofelijk....
|
|
|||
|
|||
Iets voor de vara, kassa en consumentenbond?
dit is echt absurd.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
We zijn allemaal toch niet jaloers op de snelle 'service' ?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie al geprobeerd om T-Mobile te bellen en te vragen hoe lang het nog zou kunnen duren? Misschien dat ik het maar eens ga proberen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waarom zetten ze dan ca 4 weken neer!?
|
|
|||
|
|||
Ze hebben onlangs pas de wachttijd van 8 naar 4 weken teruggezet...
Die 4 weken geldt dus denk ik alleen voor klanten die kort geleden besteld hebben. Anders had ik hem namelijk al in huis moeten hebben. We wachten af.... |
|
|||
|
|||
Je kan je bestelling gewoon cancellen hoor, heb ik ook gedaan. En heb hem daarna bij pdashop.nl besteld binnen 1 dag had ik m binnen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wachttijd voor iPhone 4 | midego | Odido (T-Mobile) | 1 | 10-10-10 12:56 |
iPhone 4 T-mobile aanbetaald weken geleden | jelle86 | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 16:03 |
|
|