iPhone 4 T-mobile aanbetaald weken geleden discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Enkele weken geleden heb ik in de T-Mobile shop 50 Euro aanbetaald voor de iPhone 4. De dag erna kwam het bericht dat dergelijke rserveringen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 T-mobile aanbetaald weken geleden
Enkele weken geleden heb ik in de T-Mobile shop 50 Euro aanbetaald voor de iPhone 4. De dag erna kwam het bericht dat dergelijke rserveringen niet meer mochten. Ik heb inmiddels begrepen dat deze reservering gewoon geldig zou blijven, maar ik vraag me af of ik nou ook die 8 weken moet gaan wachten of dat ze me bovenan de lijst laten staan en ik 'm dus op de 30e zal ontvangen? Ik stond nummer 3 op de lijst overigens.
Er zijn vast meer mensen die die 50 euro aanbetaling een paar weken geleden hebben gedaan, iemand die meer weet over de geldigheid van deze reservering? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat was anderhalve week geleden. Vrijdag 9 Juli. Misschien even de topictitel aanpassen?
Ik vraag me hetzelfde af. Denk dat dit de 30e pas duidelijk wordt. Heb zelf een bon van T-Shop Almelo (tijd 12:18) voor de zwarte 16GB. Laatst gewijzigd door wouter1981; 20-07-10 om 14:53. |
|
|||
|
|||
Heb jij ook zo'n brief gekregen met 'gefeliciteerd met je reservering van de iPhone 4?'
Ik heb verder niks van T-Mobile gehoord (ze hebben wel mijn telnr en mailadres opgeschreven). Ik ga er dus nog steeds een beetje vanuit dat ik 'm gewoon de 30e krijg. Ze hebben me immers beloofd dat ik bovenaan sta. |
|
||||
|
||||
Nee ik heb alleen een bon gekregen. Zolang er geen tegenbericht is van de T-Shop staat de reservering nog. Lijkt mij.
Of je m krijgt op de 30e hangt natuurlijk af van de hoeveelheid toestellen die de shop binnen krijgt. |
|
|||
|
|||
weet iemand of je je 50 euro terugkrijgt als je van de koop af wilt zien?
|
|
|||
|
|||
Je betaalt dan 4,95 administratiekosten. Je krijgt dus 45,05 terug.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 weken geleden besteld, maar nog niet geleverd; wordt hij nu duurder? | Silver-Apple | iPhone algemeen | 9 | 05-11-10 13:23 |
T-Mobile wachttijd voor de iphone veranderd naar 4 weken. | Macedoon | Odido (T-Mobile) | 34 | 16-09-09 23:11 |
T-Mobile internetverbruik zonder Abo sinds 2 weken | Playboy Mansion | Odido (T-Mobile) | 7 | 15-08-08 09:12 |
|
|