Iphone gaat niet aan, maar word wel als usb apparaat ontdekt discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een iPhone brick gekocht, dacht het te kunnen maken, maar hier kan ik echt niet bij met mijn verstand het is blijkbaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone gaat niet aan, maar word wel als usb apparaat ontdekt
Hey,
Ik heb een iPhone brick gekocht, dacht het te kunnen maken, maar hier kan ik echt niet bij met mijn verstand het is blijkbaar tijdens installatie firmware 1.1.4 gekomen, en de iphone gaat niet meer aan, ook niet als je de home en hold knop 10 seconden ingedrukt houd. Als je de iPhone dock't komt er te staan dat er een usb apparaat is gevonden, maar dat de installatie mislukt is. Is dit oplosbaar, of kan ik hem net zo goed wegdoen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al een restore via itunes geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
in itunes word ie niet ontdekt
heb hem opengemaakt(aangezien het scherm vervangen was) en contact van de batterij was gewoon goed |
|
||||
|
||||
heb je deze tips van apple al eerst geprobeerd?
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 08-06-08 om 19:18. |
|
|||
|
|||
allemaal al geprobeerd
|
|
||||
|
||||
+liberty? al geprobeerd deze zet je iphone zelf in de restore mode
|
|
|||
|
|||
ga ik doen
|
|
|||
|
|||
iliberty herkent hem niet..bij mijn pc komt er nog steeds onbekend usb apparaat te staan..
maar dat komt er ook niet altijd(kwestie van geluk? ) |
|
||||
|
||||
Ik heb geen idee je kunt het altijd nog op een andere pc proberen of een mac. als het dan nog niet werkt kan ik je niet verder helpen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
die tips hebben ook niet geholpen, ook op een andere pc geprobeerd, precies hetzelfde
|
|
|||
|
|||
mischien andere suggesties?
|
|
||||
|
||||
nee ik kan je niet verder helpen. sorry
|
|
|||
|
|||
ik ga het later ook even met de adapter proberen...
|
|
||||
|
||||
en je itunes.dll's al eens opnieuw geinstalleerd ??
itunes.dll's download hier Maar ik vermoed eerder dat je een defekte iphone hebt als de dll's niet werken en je iphone niet aangaat, k gok als t zo is, dat je probleem in je connector gaat zitten.
|
|||
|
|||
trouwens, ik heb hem geopend, en ik zie dat het witte stickertje rood is geworden(voor de helft ofzo)
betekent dit waterschade? edit: itunes doet het wel met mijn orginele iphone, dus daar zou het niet aan moeten liggen |
|
||||
|
||||
waterschade niet, maar toch in vochtige streek heeft gelegen, badkamer etc vergelijkbaar, (sticker half rood.)
|
|
|||
|
|||
niet nice iPhone Includes Water Damage Indicator | Gadget Lab from Wired.com ben dus gewoon voorgelogen.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word | ndl | Ringtones en Wallpapers | 10 | 26-08-16 12:28 |
iPhone gaat niet aan (wel herkend in iTunes) | griffinmanno | iTunes | 5 | 24-12-12 19:52 |
Gaat wel aan maar naar stand by telkens White screen | lexdas | iPhone algemeen | 5 | 23-06-10 22:31 |
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! | druppers | iPhone algemeen | 9 | 04-06-10 17:13 |
iPhone 1e gen.: iPhone -> "usb apparaat wordt niet herkend" | Nemisis2003 | Unlock | 13 | 16-08-09 15:06 |
|
|