Krijg Installer.app niet geïnstalleerd discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) moet ik apptapp dan eerst installeren ook al zit de goede firmware er niet tussen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
moet ik apptapp dan eerst installeren ook al zit de goede firmware er niet tussen ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nee niet installeren. Gewoon rechtermuisknop op apptapp en dan doen wat ik in mijn vorige post zei
|
|||
|
|||
maar er is geen optie ''toon pakket inhoud '' daarom is het zo raar
|
|
||||
|
||||
Als je apptapp installer download uit de wiki krijg je een installer te zien. Die heet apptapp installer. Daar kun je wel degelijk toon pakket inhoud bij kiezen
Heb hem even gepost voor je
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 06-12-07 om 20:41. |
|
|||
|
|||
is dat misschien alleen met een mac apparaat ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ow dan is dat een vergissing :S ,, sorry is daar een adnere oplossing voor ?
|
|
|||
|
|||
of houd het dan op ?
|
|
||||
|
||||
In je gebruikersinstellingen bovenaan dit scherm kun je dat instellen.
Download dan iNdependence 1.2.5 of 1.3 beta 2 als je iTunes 7.5 hebt Start het op en sluit je iPhone aan. Ga naar het 3e tabblad en installeer SSH
|
|||
|
|||
het is een .dmg bestand hoe open ik die ?
|
|
||||
|
||||
Owja je hebt windows. Je kunt volgens mij .app bestanden installeren met iBrickr. Das makkelijk. Dus effe iBrickr 0.91 downloaden en installer installeren.
Je kunt ook wat info opzoeken in de wiki. Hier staat erg veel info in over al deze onderwerpen
|
|||
|
|||
heb ik gedaan en nu ?
|
|
||||
|
||||
Heb je installer erop gezet ?
Dan moet je rebooten en moet er een nieuw icoontje op je springboard staan genaamd installer
|
|||
|
|||
ja die staat er
|
|
||||
|
||||
dan is het je gelukt
|
|||
|
|||
oke ,, ik krijg wel een foutmelding als ik hem aanklik '' could not activate ADGE: PDP authentication failure''
|
|
||||
|
||||
Heb je wel internet ?
|
|||
|
|||
neee xD whaha dat zal ik even aanschaffen met vodafone blox xD
|
|
|||
|
|||
maarre als ik internet heb dan ?
ken ik dan gewoon alles via i brickr op de iphone zetten ?:$ In ieder geval heeeeeel veeel dank alvast |
|
||||
|
||||
Ok. Iig veel succes met je installer. Ik zou hem wel even updaten als hij met een melding komt.
Ja je kunt veel .app bestanden installeren. Ook ringtones en wallpapers naar mijn weten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik krijg apps uit app-store niet geinstalleerd / Geen bevoegdheid | w.d | iPhone Apps | 157 | 08-07-12 13:21 |
Windows: Krijg itunes 8.0 niet geinstalleerd | tarinkowt | iTunes | 3 | 12-11-08 17:28 |
BSD subsytem krijg ik niet geinstalleerd | jeremy14 | Archief | 1 | 31-03-08 22:17 |
BSD Subsystem krijg ik niet geinstalleerd!!! | jaapkwak | Jailbreak apps en thema's | 3 | 11-10-07 16:48 |
|
|