Ipod touch 2G jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat dit eigenlijk niet op dit forum thuis hoort maar ik wil toch even wat vragen: Ik heb een ipod touch 2G gekocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch 2G jailbreak
Ik weet dat dit eigenlijk niet op dit forum thuis hoort maar ik wil toch even wat vragen: Ik heb een ipod touch 2G gekocht met firmware 2.2.1 erop, nu wil ik deze graag jailbreaken met quickpwn. ik heb dus versie 2.2.5-2 gedownload, en los de firmware van de ipod touch 2G deze:
http://appldnld.apple.com.edgesuite....a_Restore.ipsw Maar als ik quick pwn start en dan verder klik vraagt hij om te browser naar het firmware bestand, maar als ik dat doe en ik blader na de file: iPod2,1_2.2.1_5H11a_Restore.ipsw dan krijg ik de hele tijd een melding dat de firmare niet juist is en dat er geen overeenkomst is (in het rood staat dat erbij dan) terwijl ik 100% zeker weet dat er formare 2.2.1 opstaat. Ik vraag het hier even omdat de ipod touch 2G dezelfde basis heeft als de iphone 3G en ik meen me te herinneren dat mensen met een iphone ook wel eens last hadden van deze melding. wat doe ik eraan? kan iemand mij nog tips geven? of zijn er andere manieren om mijn ipod touch 2G te jailbreaken? Mvg Andy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat klopt. De ipod 2g kun je niet met quickpwn jailbreaken google even naar Voltage die heb ik gebruikt om mijn 2g ipod te jailbreaken. Alleen mag hem niet uitzetten want dan kan je hem niet meer opstarten een andere oplossing is ook QuickFreedom ook even googelen. Ik weet dat je bij die wel gewoon kan uit zetten en opstarten. Maar niet getest omdat die programma niet werkte op mijn pc. Meschien is er nu een update gekomen waardoor die wel werkt. Het is ook erg easy die programma's alleen maar klikken en je ipod en DFU mode zetten meer niet.
|
||||
|
||||
Met QuickFreedom kun je inderdaad, op Windows XP en Vista 32-bit, je iPod touch G2 jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Bij lukt het niet omdat er een probleem is met die LibUSB. En ook met QuickPwn zijn er errors. Waarom toch altijd bij mij...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn tip om 2.2.1 te jailbreaken: redsn0w. Werkt perfect! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg Erwin |
|
||||
|
||||
redsn0w is alleen voor de tweede generatie iPod touch. QuickPwn is voor iPhone, iPhone 3G en eerste generatie iPod touch.
|
|
|||
|
|||
Dit las ik denet,
Zoals bekend heet deze jailbreak redsn0w en het werkt alleen wanneer de iPod via een USB-kabel verbonden is met de computer. Er wordt nog gewerkt aan een oplossing om dit makkelijker te maken. Ik zie het nog niet zitten om elke keer met die usb kabel te *****n, Ik wacht nog even tot het verder word uitgewerkt. toch bedankt voor je gedane moeite. Mvg Erwin |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Gwn redsn0w downloaden via redsn0w.com, .exe file openen en alle stapjes uitvoeren zoals er staat. Heus niet moeilijk hoor. Na 5min is ie jailbroken .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ben ngo bij de eerste stap met: browse to blabla the name beginning with _2.2.1 waar kan ik dat vinden? ik snap t ff niet... begint al lekker maja. groetjes erwin |
|
|||
|
|||
naja goed ik blijf hangen bij stap 4.
Elke keer als ik redsnOw nu opstart staat er: DFU MODE SUCCESFULL ------------ connecting to server [........] Iemand enig idee wat ik nu meot doen want hij blijft dit echt zeggen heb eht nu al 8x geprobeerd... alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Je kan natuurlijk opk altijd quickfreedom proberen...
|
|
|||
|
|||
3 ipod 2g gejailbreakt met quickfreedom werkt perfect voor wat mij betrfeft
veel succes ^^ |
|
||||
|
||||
Redsn0w
1. Download redsn0w:voor Mac of voor Windows (CTRL + klik) 2. Pak het bestand indien nodig uit met bvb Vuze 3. Open het kladblokbestand en lees eerst wat daar wordt uitgelegd 4. Open het tweede bestand (.exe) en volg alle stappen nauwkeurig zoals wordt aangegeven Normaal gezien verschijnt er na de DFU-stap een wit scherm en daarna een harde schijf van een computer op het iPodscherm. Als laatste komt er een 'lopende ananas' tevoorschijn. Even later is het gedaan en staat er een mooi Cydia icoontje op het scherm Moeilijk kan het toch niet zijn? Kijk eventueel ook eens hier. Laatst gewijzigd door Bordyl; 19-06-09 om 21:59. Reden: Link naar ander iPod Touch 2G JailbreakTopic geplaatst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod Touch 4.0 Jailbreak | Hollywoodthehell | Jailbreak | 2 | 20-01-11 11:58 |
iPod touch: jailbreak ipod touch 2G | Billeboy | Jailbreak | 1 | 17-09-09 08:15 |
|
|