Ipod touch 2G jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl Redsn0w 1. Download redsn0w:voor Mac of voor Windows (CTRL + klik) 2. Pak het bestand indien nodig uit met bvb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
Damn, niet dus :s
--> Bovenstaande methode is enkel voor pre 3.0. Bedankt Mario... Ik tijfel nu wel of ik 3.0 er al op zou zetten zonder jailbreak en hem pas kraken als het (op n goede manier) mogelijk is. Zou ik dat doen? Dan kan ik al het nieuwe Bombermanspelletje met Peer to Peer spelen met de iPhone Laatst gewijzigd door Bordyl; 20-06-09 om 09:48. |
|
||||
|
||||
Om de jailbreak met de nieuwe redsn0w versie uit te voeren, moet je eerst updaten naar 3.0 en dan nog eens de juiste FW vanop de Wiki downloaden om in Redsn0w te plakken. Maar de 3.0 FW geeft enkel een error aan als ik die wil downloaden vanop de wiki (iPod Touch 2G)?
Zijn de firmwaredownloads op deze site dezelfde als die in de wiki te vinden zijn? Laatst gewijzigd door Bordyl; 20-06-09 om 22:04. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod Touch 4.0 Jailbreak | Hollywoodthehell | Jailbreak | 2 | 20-01-11 11:58 |
iPod touch: jailbreak ipod touch 2G | Billeboy | Jailbreak | 1 | 17-09-09 08:15 |
|
|