notification center/whatsapp doet raar ios 5 gm discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hee ik heb geupdated naar ios 5 gm en vervolgens tehtered gekailbreaked met redsnow. alles ging goed, maar nu komen mijn im+ en whatsapp berichten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
notification center/whatsapp doet raar ios 5 gm
hee ik heb geupdated naar ios 5 gm en vervolgens tehtered gekailbreaked met redsnow. alles ging goed, maar nu komen mijn im+ en whatsapp berichten alleen aan als ik de app zelf open. smsjes komen wel normaal aan ( via notification center) weet iemand waar dit aan kan liggen?
tnx alvast en rip steve jobs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat komt denk ik omdat whatsapp en im nog niet zijn aangepast voor iOS 5
|
|
|||
|
|||
heeft verder niemand last van dit probleem???
|
|
|||
|
|||
van sommige apps gaat de notificatie weg als ik hem gelezen heb bij anderen blijft hij staan en moet ik hem zelf weg halen
|
|
|||
|
|||
ik heb DE OPLOSSING:
herstel je iphone via itunes en zet GEEN reservekopie terug. anders wordt namelijk je push uitgeschakeld. voor mij werkte dit gelijk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3.1 JB Cydia search doet raar | sabe | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-04-11 22:01 |
Iphone doet raar op carkit Parrot MKI 9200 na update IOS 4 | ferrykok | iPhone algemeen | 21 | 09-09-10 14:51 |
Doet raar. | eriks | iPhone algemeen | 6 | 16-04-08 17:44 |
iphone doet raar | atimoo | Unlock [archief] | 11 | 24-01-08 21:48 |
|
|