Blauw vraagteken. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds kort een blauw vraagteken boven in me scherm, het is heel hinderlijk en mijn vraag was of jullie wisten waardoor het komt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blauw vraagteken.
ik heb sinds kort een blauw vraagteken boven in me scherm, het is heel hinderlijk en mijn vraag was of jullie wisten waardoor het komt.
zie foto. Groeten Jelmer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zo ziet het eruit als een afbeelding niet geladen kan worden, bijvoorbeeld doordat het bestand gecorrumpeerd of verplaatst is. Ik vermoed dat het onderdeel is van je theme en als ik jou was zou ik even kijken welk bestand dat is en het eventueel verwijderen of googlen naar je tweak.
|
|
|||
|
|||
Nee het is niet van me theme want ik had dit ook al toen ik gewoon een 5 icon dock had... Iemand andere ideeen, ik heb al gekeken met google maar niks kunnen vinden.
|
|
||||
|
||||
Schakel je extensies om de beurt uit via Mobile Substrate om te testen wat het veroorzaakt.
|
Labels |
blauw vraagteken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagteken bij Weather Elements | julian1994 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-04-11 11:36 |
Blauw hoekje | Frank2 | iPad algemeen | 11 | 06-09-10 09:28 |
Blauw Scherm? | Roseanniej | Archief | 1 | 06-11-08 17:17 |
blok met vraagteken | Sad | Ringtones en Wallpapers | 1 | 27-08-08 21:37 |
zwart icoon met vraagteken | wahoo | Ringtones en Wallpapers | 5 | 19-05-08 20:05 |
|
|