Jailbroken iTouch wil niet booten discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb vandaag mijn iTouch 4, met iOS 5 gejailbreakt (tethered, met redsn0w). Lukte allemaal en zo, maar net downloadde ik SBRotator. Bij het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbroken iTouch wil niet booten
Hey,
Ik heb vandaag mijn iTouch 4, met iOS 5 gejailbreakt (tethered, met redsn0w). Lukte allemaal en zo, maar net downloadde ik SBRotator. Bij het herstarten van het springboard moest hij heel lang laden en wilde niet stoppen. Ik dacht, laat ik maar eens in DFU mode gaan en rebooten met redsn0w. Deed ik dus, maar na het verschijnen van de ananas komt dat laad-cirkeltje weer. Dit duurt ook heel lang, en krijg ik niet weg. Kan iemand alsjeblieft helpen? Hoe krijg ik mijn iPod weer aan, het liefst nog gejailbreakt? (ik heb al het een en ander gedownload) Bedankt, Max |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Hulp bij upgraden van jailbroken iTouch 4g | Marty9231 | Jailbreak | 0 | 13-08-11 16:49 |
Baseband okay, maar OS wil niet booten. Wie helpt? | Fresh | iPhone algemeen | 4 | 30-01-09 23:54 |
Bij booten niet verder dan apple logo. | RoW^ | iPhone algemeen | 17 | 15-06-08 18:38 |
|
|