SMS toon veranderen zonder jailbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er enige manier om SMS toon teveranderen (Gewoon 1 maar) zonder JB en SSH ? Mvg, DesiringSolid...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS toon veranderen zonder jailbreak?
Is er enige manier om SMS toon teveranderen (Gewoon 1 maar) zonder JB en SSH ?
Mvg, DesiringSolid |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, met iOS 5.0 kan je nieuwe smstonen kopen in de itunes store.
|
|
|||
|
|||
Al mijn vrienden hebben iOS 5.0 en ik hoor ze alleen maar schreeuwen *** TELEFOON *** APPS sinds ze die iOS hebben.
|
|
|||
|
|||
Zet een MP3 in iTunes om naar M4A (AAC codering), drag and drop deze buiten iTunes, rename m4a naar m4r, sleep terug en voila, een ring/sms tone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet een andere SMS toon, zonder jailbreak en die SSH troep |
|
|||
|
|||
Nee in iOS 5 kun je deze ook voor sms instellen. Ff naar beneden scrollen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
URL: http://speedcap.net/img/2e0307cb2e31...5/c2ef3845.png Ik heb 3 erop gezet in ringtones, alle 3 staan ze niet op mijn iPhone. ~DesiringSolid |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog steeds staat die er niet bij en geeft die zoeen sync teken voor het liedje aan na het syncen. |
|
||||
|
||||
sluit je Iphone aan,
klik op Iphone van..... Ga naar tabblad Beltonen (midden bovenin het scherm onder het Apple teken) Vink daar Beltonen synchroniseren aan dan IPhone synchroniseren |
|
||||
|
||||
zie attachment voor screenshot
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2011 om 22:10 ---------- Als je boven genoemde methode toepast, dan komen de xxx.m4r bestanden bij je muziek bestanden in je iPod gedeelte van je iPhone te staan en ik kan ze dus niet als bel of sms toon gebruiken. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 november 2011 om 22:45 ---------- Uiteindelijk heb ik eerst het mp3 bestand naar de iPhone gezet. Met de app "Ringtones" heb ik hem in m4r omgezet en weer naar de iMac ge-sync-t. Hierop in iTunes getrokken en opnieuw de sync gemaakt. Nu heb ik het bestand wel als sms toon in kunnen stellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G Achtergrond veranderen zonder jailbreak 4.2.1 | DAzzard | Jailbreak | 0 | 27-08-11 17:18 |
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) | naselmoro | iPhone algemeen | 5 | 21-07-11 15:28 |
Windows: SMS toon veranderen via PhoneDisk | Grovert11 | Desktop-applicaties | 1 | 19-12-10 19:33 |
sms toon veranderen, iphone jailbreaken? | fiestaboyke | Ringtones en Wallpapers | 10 | 01-11-10 21:26 |
SMS ringtone iPhone4 veranderen zonder jailbraik | Cindyb | Ringtones en Wallpapers | 1 | 24-09-10 23:53 |
|
|