3G Achtergrond veranderen zonder jailbreak 4.2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag de achtergrond van mijn Iphone 3g 4.2.1 veranderen zoder jailbreak. Dat kan, maar met behulp van ibackupBot. Ik heb het stappenplan nauwgezet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G Achtergrond veranderen zonder jailbreak 4.2.1
Ik zou graag de achtergrond van mijn Iphone 3g 4.2.1 veranderen zoder jailbreak. Dat kan, maar met behulp van ibackupBot. Ik heb het stappenplan nauwgezet gevolgt en dit bleek niet te lukken. Iemand een idee wat ik fout doe??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond veranderen | aap94 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 21-10-11 15:57 |
Achtergrond veranderen app | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 21-10-10 19:48 |
automatisch veranderen achtergrond | JokerAFCA | Ringtones en Wallpapers | 3 | 21-09-10 08:50 |
automatisch veranderen achtergrond | JokerAFCA | iPhone Apps | 1 | 20-07-10 10:54 |
Kan achtergrond niet veranderen. | Jens | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 14:58 |
|
|