automatisch veranderen achtergrond discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo , Na wat speurwerk op de forums heb ik nog steeds niet wat ik zoek. Ik heb namelijk verschillende mooie achtergronden klaar staan op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
automatisch veranderen achtergrond
hallo ,
Na wat speurwerk op de forums heb ik nog steeds niet wat ik zoek. Ik heb namelijk verschillende mooie achtergronden klaar staan op mijn pc voor mijn iphone. Alleen zou het mogelijk zijn d.m.v. bijvoorbeeld een applicatie om de achtergronden automatisch te laten veranderen om het half uur bijvoorbeeld ? Ik weet dat voor de pc zo'n programma's bestaan ( wallmaster) ook aan te raden trouwens. Ik hoor graag van iemand als die me hier verder mee kan helpen of misschien wel een programmatje/applicatie of oplossing voor me heeft. groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben hier ook naar op zoek! Maar dan per dag o.i.d. Iemand?
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's
|
|
|||
|
|||
uit een ander topic gehaald:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achtergrond veranderen app | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 8 | 21-10-10 19:48 |
automatisch veranderen achtergrond | JokerAFCA | iPhone Apps | 1 | 20-07-10 10:54 |
achtergrond niet kunnen veranderen | Geenstijl | iPhone algemeen | 13 | 11-07-09 14:43 |
Achtergrond niet kunnen veranderen | MetalMania | iPhone algemeen | 3 | 29-11-08 02:40 |
Kan achtergrond niet veranderen. | Jens | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 14:58 |
|
|