achtergrond niet kunnen veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iPhone 2g 8gb en kan mijn begin scherrm niet meer veranderen, iemand enig idee om dit te veranderen? mvg, Geenstijl....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
achtergrond niet kunnen veranderen
hallo,
ik heb een iPhone 2g 8gb en kan mijn begin scherrm niet meer veranderen, iemand enig idee om dit te veranderen? mvg, Geenstijl. Laatst gewijzigd door Geenstijl; 09-07-09 om 23:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al een restore geprobeerd? Of een reboot?
|
|
||||
|
||||
ja allebij geprobeerd, maar helpt niet.
|
|
||||
|
||||
andere ideeen?
|
|
|||
|
|||
Waarom lukt het dan niet? Kun je de optie niet meer vinden of is er wat anders?
|
|
||||
|
||||
Achtergrond van het standby scherm of Home scherm?
|
||||
|
||||
Heb nu Wis iphone gedaan, kijken of dat werkt ( 4/4 van procces)
---Nu hij klaar is, blijft hij maar rebooten, en na een paar minuten komt er zo'n laad cirkeltje net onder het apple logo... @imario als je de iphone aandoet Laatst gewijzigd door Geenstijl; 10-07-09 om 20:05. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
||||
|
||||
Ik heb hem zeker 3 uur laten rebooten, En geen verschil...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
oke ik zal het proberen
|
|
||||
|
||||
herstel is gelukt! ik heb nu alleen nog een stekkertje en een itunes logo, en kan alleen maar nood-oproepen maken. moet ik hem nu gewoon unlocken met quickpwn 2.2?
|
|
|||
|
|||
Zie zoekfunctie
|
|
||||
|
||||
met de zoekterm?
Laatst gewijzigd door Geenstijl; 11-07-09 om 13:49. |
|
||||
|
||||
gelukt! heb hem gewoon gerestored naar 2.2 en dan even met quickpwn 2.2 erover en klaar!
erg bedankt iedereen! |
Labels |
achtergrond beginscherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Start scherm niet kunnen veranderen. | MetalMania | iPhone algemeen | 0 | 10-12-08 22:20 |
Achtergrond niet kunnen veranderen | MetalMania | iPhone algemeen | 3 | 29-11-08 02:40 |
Achtergrond niet te veranderen (na gebruik customize) | peppelino | iPhone algemeen | 7 | 04-10-08 12:59 |
Kan achtergrond niet veranderen. | Jens | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 14:58 |
Achtergrond valt niet meer te veranderen.. | polowater | iPhone algemeen | 5 | 17-08-08 14:38 |
|
|