E-mailinstelling probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben 2 nieuwe I-Phone toestellen. Bij beide toestellen hebben we de e-mailinstelling exact hetzelfde. Bij beide 1 zakelijke e-mail en een mobile me account. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mailinstelling probleem
We hebben 2 nieuwe I-Phone toestellen. Bij beide toestellen hebben we de e-mailinstelling exact hetzelfde. Bij beide 1 zakelijke e-mail en een mobile me account. Hij stuurt standaard alle mail van het @me adres terwijl dat het zakelijke adres zou moeten zijn, waar kan je dit wijzigen, hij moet standaard de mail versturen van het zakelijke adres. De andere telefoon doet het wel, de instellingen zijn allemaal gelijk.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Settings > Mail, Contacts, Calendars > Accounts
Succes!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Mailinstelling verdwenen | Tiko | iPhone algemeen | 0 | 05-11-09 13:33 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|