Achtergrond niet kunnen veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 2G, en me achtergrond kan ik niet meer veranderen (opstartscherm als je op et knopje drukt van de Iphone). Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achtergrond niet kunnen veranderen
Ik heb een Iphone 2G, en me achtergrond kan ik niet meer veranderen (opstartscherm als je op et knopje drukt van de Iphone).
Ik heb diverse keren geprobeerd om de instellingen aan te passen maar niks werkt. Heb zelfs de hele Iphone hersteld met de fabrieksinstellingen..maar dat werkt ook niet.. Wie ken me helpen..? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb dit ook en ik verander hem nu handmatig via ftp (winscp)...
|
|
|||
|
|||
Ja maar ik heb een Apple..dus ik denk dat ik daar niet veel aan heb vrees ik..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond niet kunnen veranderen | Geenstijl | iPhone algemeen | 13 | 11-07-09 14:43 |
Start scherm niet kunnen veranderen. | MetalMania | iPhone algemeen | 0 | 10-12-08 22:20 |
Achtergrond niet te veranderen (na gebruik customize) | peppelino | iPhone algemeen | 7 | 04-10-08 12:59 |
Kan achtergrond niet veranderen. | Jens | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 14:58 |
Achtergrond valt niet meer te veranderen.. | polowater | iPhone algemeen | 5 | 17-08-08 14:38 |
|
|