Kan achtergrond niet veranderen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een tijdje een foto op mijn background staan (waar je je telefoon moet ontgrendelen en dus niet op het springboard) en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan achtergrond niet veranderen.
Ik heb al een tijdje een foto op mijn background staan (waar je je telefoon moet ontgrendelen en dus niet op het springboard) en ik wil deze veranderen. Nu ga ik naar instellingen, background en kies een nieuwe. Maar als ik dan weer naar dat scherm ga, dan heb ik nog steeds die oude background. Weet iemand wat er mis is?
Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet vergeten op op OK ofzo te drukken? Zou misschien kunnen.
|
||||
|
||||
of een keer gaan zoeken... is vaak genoeg besproken:
https://forum.iculture.nl/f28/i...eranderen.html tip: voor in bij de zoekfunctie ''achtergrond'' en een wereld zal voor je open gaan
|
||||
|
||||
iMario heeft gelijk, wat mij betreft mag deze discussie op slot.
Laatst gewijzigd door Doblie; 18-08-08 om 15:01. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond niet kunnen veranderen | Geenstijl | iPhone algemeen | 13 | 11-07-09 14:43 |
Achtergrond niet kunnen veranderen | MetalMania | iPhone algemeen | 3 | 29-11-08 02:40 |
Achtergrond niet te veranderen (na gebruik customize) | peppelino | iPhone algemeen | 7 | 04-10-08 12:59 |
Achtergrond valt niet meer te veranderen.. | polowater | iPhone algemeen | 5 | 17-08-08 14:38 |
Kan mijn achtergrond niet meer veranderen | MisterM24 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 14-07-08 20:13 |
|
|