Achtergrond valt niet meer te veranderen.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Elke keer als ik m'n achtergrond wil veranderen lukt dat, tot op heden. Als ik via instellingen -> achtergrond-> een map afbeeldingen , een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achtergrond valt niet meer te veranderen..
hallo,
Elke keer als ik m'n achtergrond wil veranderen lukt dat, tot op heden. Als ik via instellingen -> achtergrond-> een map afbeeldingen , een afbeelding selecteer en instel, gebeurt er verder niks. ook niet als ik het via de fotorol doe... ik heb namelijk geen zin hem weer te restoren.. enig idee? bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je zou handmatig je achtergrond kunnen veranderen, voor mac kun je daar cyberduck voor gebruiken.
hij staat in: /private/var/mobile/Library en hij heet LockBackground. Succes.
|
|||
|
|||
ga ik doen!
dankje |
|
|||
|
|||
toch maar gerestored. met Micheals custom firmware. en nu.. heb ik nog maar 6.1GB capaciteit. :S wat een bullshit.
|
|
|||
|
|||
dan heeft die custom een grotere systeem partitie waardoor je meer apps kan installeren. Standaard is 512MB en die custom heeft waarschijnlijk 1024MB. Daarom hou je op het data/user gedeelte minder over.
|
|
|||
|
|||
oh. dat zou het wel verklaren, dankje voor de hulp.
gelukkig maar, ik had al het idee, dat er iets mis was met die geheugenchip. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond niet kunnen veranderen | Geenstijl | iPhone algemeen | 13 | 11-07-09 14:43 |
Achtergrond niet kunnen veranderen | MetalMania | iPhone algemeen | 3 | 29-11-08 02:40 |
Achtergrond niet te veranderen (na gebruik customize) | peppelino | iPhone algemeen | 7 | 04-10-08 12:59 |
Kan achtergrond niet veranderen. | Jens | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 14:58 |
Kan mijn achtergrond niet meer veranderen | MisterM24 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 14-07-08 20:13 |
|
|