//

Iphone gecrasht op vakantie

Iphone gecrasht op vakantie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben net 1 dag in Miami en m'n iphone 3g 16 crasht en wil met geen mogelijkheid meer opstarten(dit gebeurde na installatie van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-08, 19:46
M1ch3l M1ch3l is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 165
Standaard Iphone gecrasht op vakantie

Ik ben net 1 dag in Miami en m'n iphone 3g 16 crasht en wil met geen mogelijkheid meer opstarten(dit gebeurde na installatie van de app ichoose). Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor die zonder itunes gedaan kan worden. De internetterminals hebben dat hier niet namelijk..

Ik zit er zelfs over te denken een internetcafe op te zoeken..

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-08, 19:53
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Naar een applestore gaan? wereldwijde garantie maybe
  #3  
Oud 15-08-08, 20:17
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

kun je em nog wel in restore of dfu krijgen en restoren in iTunes?
al een hard reset geprobeerd? (home+sleep tegelijk ingedrukt houden)
  #4  
Oud 15-08-08, 20:31
iFonzie's schermafbeelding
iFonzie iFonzie is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 218
Standaard

Idd er zit niets anders op dan hem te restoren
  #5  
Oud 17-08-08, 02:13
stopidesign stopidesign is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

9 Jaar werkzaam met Apple. 13 iPods incl. mijn 2 iPhones. Maaaar:
ZO STABIEL ALS ALLE MACS, IS MIJN iPHONE 3G NIET!

Gister is mijn iPhone 3G vastgelopen en deze kreeg ik niet meer aan de praat. (zwart scherm met Apple logo) Na een restore werkte mijn herstel met mijn iPhone back up niet en moest ik hem als nieuwe iPhone configureren.

Vandaag weer wat extra programma's van AppStore erop gezet en mijn iPhone uitgezet om hem vervolgens weer aan te doen en ben weer terug bij af.

Nu moet ik weer van voor af aan beginnen en ben weer al mijn bestanden kwijt. Wie heeft dit ook meegemaakt en waar kan ik terrecht zonder dat ik mijn toestel kwijt ben.

Groeten,
Peter Stoop
  #6  
Oud 17-08-08, 20:14
Jellei Jellei is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Peter,

Ik heb het ook gehad. Helaas moest ik hem weer helemaal opnieuw jailbreaken. Na de jailbreak deed alles het weer en zette mijn PC alle gegevens er vanzelf weer op.

Succes
  #7  
Oud 17-08-08, 21:26
stopidesign stopidesign is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Mijn vorige iPhone 8 gyg heb ik idd gejailbreaked maar die was stabieler dan deze. Ik heb namelijk nu de 3G en deze is niet gejailbreaked en heb er nu al 2 keer dit probleem mee gehad.

Het is altijd na updaten of programma install. Na bijvoorbeeld problemen zoals dat hij traag word zet ik hem uit en geef hem even rust (klink leuk he) Daarna zet ik hem weer aan en komt hij niet verder dan het Apple logo. Wel trilt hij 2 keer. Bij het aansluiten op de Apple loopt dan ook iTunes vast.
  #8  
Oud 18-08-08, 00:22
Morfling Morfling is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 30
Standaard

Mijnes is al voor de 3e keer gecrashed deze week. Daarom had ik ook een Nokia E71 bijgenomen voor het zakelijke werk.

Als ik voor mijn bedrijfswerk op een iPhone3G moest gaan vertrouwen...dan zit ik allang in de problemen met me werk.

Net had ik full back en appstore updates gedownload en gedraaid via iTunes.

Opeens zei me appstore op me iPhone3G dat er nog 5 updates gedraaid moest worden. Nou....deed ik dat dus en ga 5min crashde me iPhone3G weer. Ook weer zwart beeld+Apple Logo.

Weet iemand hoe dit komt? Werk iPhone3G niet stabiel in combinatie met Appstore/iTunes of zal het aan me WindowsXP liggen???????
  #9  
Oud 18-08-08, 00:25
stopidesign stopidesign is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Ligt niet aan XP! Ik werk al 9 jaar zonder problemen met Mac OS

EDIT:
Oh ja tot dat ik de 3G had!

Laatst gewijzigd door Bomans; 18-08-08 om 12:31. Reden: graag de edit-knop gebruiken aub
  #10  
Oud 18-08-08, 00:37
Morfling Morfling is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 30
Standaard

Denk je dat het aan iTunes lag of aan me iPhone3G??

Voorheen had ik half jaar met mijn 2G iPhone gewerkt en totaly NO ISSUE!!!

Nu weet ik niet of het aan een speciaal app ligt, of complete appstore of aan iTunes.

1e crash = niet op gelet hoe die crashe
2e crash = speelde die Poker Game die ik kochte
3e crash = drukte net 5min daarvoor op mijn iPhone3G "bewerk alles" van 5 apps, daarna nog de telefoonboek.nl op mijn homescreen gezet.
Owja...me iPhone3G was aangesloten op mijn iTunes en ik zat ff op de iTunes rond de bladeren toen het crashde.
  #11  
Oud 18-08-08, 00:42
stopidesign stopidesign is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Bij mij heeft het zich elke keer voorgedaan met AppStore! Ook met mijn iPhone 2G Deze heeft altijd zonder problemen gewerkt maar sinds 2.0, iTunes 7.7 en AppStore niet!
  #12  
Oud 18-08-08, 00:45
Morfling Morfling is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stopidesign Bekijk bericht
Bij mij heeft het zich elke keer voorgedaan met AppStore! Ook met mijn iPhone 2G Deze heeft altijd zonder problemen gewerkt maar sinds 2.0, iTunes 7.7 en AppStore niet!

Zal het denk je aan Appstore via iTunes liggen of aan Appstore via je iPhone3G of allebei de combinatie???
  #13  
Oud 18-08-08, 12:57
Aaibaar Aaibaar is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Ik heb gisteren ook een iBrick gehad tijdens het updaten van de appstore. Volgens mij ontstaan het probleem als je tijdens het updaten (zie icoontje laden in het beginscherm) je terug gaat naar de appstore om bijvoorbeeld nog iets leuks uit te zoeken. Hij probeerde weer verbinding te maken maar dat lukte niet, duurde ongeveer een minuut en toen gaf de iphone zelf een reset en bleef op het grijze appeltje hangen. Alleen via DFU heb ik het nog (met veel moeite) kunnen oplossen en nu loopt het weer prima op de laatste firmware (2.0.1), maar voorlopig zal ik de appstore niet meer gebruiken, ook de updates niet want dat is gewoon een te groot risico. Ik neem genoegen met de reeds aanwezige 20+ applicaties totdat apple haar zaakjes op orde heeft.

Dit is natuurlijk een zeer slechte
zaak, ik had niets speciaals met mijn iphone gedaan - dus geen jailbreak, ik had hem nog maar 6 dagen.
Iemand met minder kennis van software en computers als ik zal niets anders kunnen dan de iphone terug te brengen naar de store. Als het mij niet gelukt was het te herstellen dan had T-Mobile mijn iphone terug mogen nemen.
  #14  
Oud 18-08-08, 14:07
stopidesign stopidesign is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik gebruik alleen nog maar de AppStore in iTunes. En wanneer de iPhone hapert of deels vastloopt of programma's niet werken durf ik hem niet te restarten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone en PC gecrasht rick1805 iPhone Apps 0 28-05-10 21:10
iPhone 3GS: iPhone gecrasht DNAxtreme Unlock 0 31-03-10 10:17
iPhone gecrasht i_check_it Unlock [archief] 6 21-11-08 15:12
iPhone compleet gecrasht antimaterie Archief 5 26-07-08 18:34
HELP iPhone gecrasht kasper1985 Unlock [archief] 9 19-05-08 23:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:34.