Wilt iemand mij even een plezier doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik was over ssh aan het spelen met mijn iphone. Ik wilde de namen van de SMS geluiden veranderen, maar nu heb ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wilt iemand mij even een plezier doen?
Hoi, ik was over ssh aan het spelen met mijn iphone. Ik wilde de namen van de SMS geluiden veranderen, maar nu heb ik de originele niet opgeslagen en nu werkt die dus niet meer. Kan iemand voor mij even het bestand /Applications/Preferences.app/Dutch.lproj/sounds.strings van zijn iphone afplukken en die even voor mij uploaden? ( de nederlandse dus) Bij voorbaat dank.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier is de file. (wel eerst unzippen)
Hopelijk werkt het weer. |
|
|||
|
|||
Bedankt, hij werkt weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wie wilt mij helpen????? Dutch SpringBoard.Strings | vietigra | Jailbreak | 3 | 20-02-11 15:24 |
Iemand die een Tomtomwork account wil testen voor mij? | jappie993 | iPad algemeen | 0 | 05-06-10 15:48 |
Iemand die een webapp met mij (en andere?) wil maken? | psp2000sam | iPhone Apps | 24 | 15-01-10 09:17 |
|
|