jailbreak of downgraden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben nu al een tijdje aan het proberen om mijn 3gs te jailbreaken maar ik zie net als veel mensen met mij het niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak of downgraden
ik ben nu al een tijdje aan het proberen om mijn 3gs te jailbreaken maar ik zie net als veel mensen met mij het niet meer.
ik heb diverse shsh opgeslagen in tinyumbrella. ik heb baseband 05.16.05 draai op een mac en kan op windows. graag zou ik willen weten of het mogelijk is om of te downgraden naar 4.3.3 of jailbreak van ios5 maar heb wel een nieuwe bootrom p de 3gs wie kan mij hier eens bij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt tethered booten op 5.0, of untethered op 4.3.3 als je de blobs hebt.
|
|||
|
|||
ja maar hoe want als ik het probeer krijg ik of een wit scherm bij ios5 en downgraden krijg ik niet voorelkaar
|
|
|||
|
|||
jammer dat er niet wordt geantwoord
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 4.2.1 downgraden naar 4.0.1 voor jailbreak? | Shy | Jailbreak | 11 | 02-01-11 04:19 |
iPod touch: Vervelende en kleine problemen na downgraden en jailbreak | Romyyy___ | Jailbreak | 0 | 12-10-10 18:28 |
iPhone: Downgraden iPhone zonder Jailbreak | Robinsky | Jailbreak | 0 | 15-09-10 18:01 |
iPhone: Iphone 3GS, Jailbreak, Downgraden.. | DeadPackage | Jailbreak | 2 | 20-08-10 19:22 |
iPhone: 3G downgraden, maar zonder jailbreak | arjandeg | Jailbreak | 4 | 15-08-10 12:32 |
|
|