//

updaten naar 4.3.x

updaten naar 4.3.x discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op dit moment een iPhone 4 met iOs 4.0.2 met baseband 1.59.00 Omdat mijn iPhone de laatste tijd nogal traag is en pushberichten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-11, 23:19
Prima Prima is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard updaten naar 4.3.x

Ik heb op dit moment een iPhone 4 met iOs 4.0.2 met baseband 1.59.00

Omdat mijn iPhone de laatste tijd nogal traag is en pushberichten vrij laat binnenkomen wil ik graag mijn iPhone resetten en updaten naar een hogere firmware. Nu ben ik echter afhankelijk van een unlock en moet ik op de een of andere manier mijn baseband behouden. Weet iemand hoe ik mijn baseband kan behouden en tegelijkertijd niet hoef up te daten naar 5.0 maar naar bijvoorbeeld 4.3.x?

Welke programma's heb ik hier allemaal voor nodig en werken die allemaal op Windows?

Alvast bedankt

Oh, en nog een vraagje. Als ik een back-up maak, kan ik die dan terugzetten op de volgende firmware of kan dat alleen op dezelfde firmware als dat de back-up gemaakt is?

Laatst gewijzigd door Prima; 06-11-11 om 23:33.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-11, 10:33
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Om naar een firmware, kleiner dan de huidige te gaan (in dit geval 5.0) moet je in het bezit zijn van de SHSH blobs van die bepaalde firmware.

Anders is het onmogelijk. Apple laat het namelijk niet toe om terug te keren naar een eerder firmware dan de huidige.

jij kan altijd dit doen:
redsn0w 0.9.9b5: update naar iOS 5 met behoud van je baseband (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl

Een backup is niet afhankelijk van je firmware.
  #3  
Oud 10-11-11, 23:06
Prima Prima is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 23
Standaard

Ik kan geen custom IPSW maken met Windows, maar heb nu de custom firmware van hier gedownload. Kan ik nu gewoon in iTunes die firmware terugzetten of moet ik daarvoor nog wat doen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
van 4.3.1 naar 4.3.3 updaten zonder naar 4.3.4 te gaan mogelijk? ronaldo1967 iPhone algemeen 2 23-07-11 22:29
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? Tom! Jailbreak 0 17-12-10 21:38
Updaten naar 4.01? Koekepeer iPhone algemeen 1 16-11-10 18:44
Updaten naar 1.1.4 Larsmanson Unlock [archief] 2 02-04-08 19:36
updaten naar 1.1.2 sebastianmoerman Archief 15 06-12-07 19:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.