Toch al UNtetherd JB IOS 5 ?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Net als de meeste van ons ben ik aan het wachten op de IOS 5 untethered JB voor de iPhone 4. Nu kwam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toch al UNtetherd JB IOS 5 ??
Hallo Allemaal,
Net als de meeste van ons ben ik aan het wachten op de IOS 5 untethered JB voor de iPhone 4. Nu kwam ik op youtube een filmpje tegen (Untethered ios 5 Jailbreak Tutorial - Unlock any iPhone - YouTube) waarin verwezen werd naar deze site Devteam Jailbreak iOS 5 Op deze site staat dat het mogelijk is IOS 5 UNtethered te jailbreaken. Aangezien de laatste status/tweet was dat het nog even ging duren van Devteam vroeg ik met af, wat is waar??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoek eens in de geruchten; daar werd precies hetzelfde gemeld.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G met IOS 4.2.1 of toch 4.1??? | indra01 | iPhone algemeen | 9 | 24-01-11 16:22 |
Geen Dev maar toch iOS 4.2 Beta | Nickmanzz | iPad algemeen | 142 | 07-11-10 23:47 |
iPhone: iPhone 4 iOS 4.02 tóch te jailbreaken? | jajaohnee | Jailbreak | 1 | 26-08-10 17:30 |
|
|