//

iPod Touch 4g zeer traag (iOS 5, jailbreak)

iPod Touch 4g zeer traag (iOS 5, jailbreak) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Vanaf iOS 4 (jailbreak) heb ik gewoon geüpdatet naar iOS 5, dus ging mijn jailbreak ervan af. Een weekje geleden heb ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-11, 21:07
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard iPod Touch 4g zeer traag (iOS 5, jailbreak)

Beste allemaal,

Vanaf iOS 4 (jailbreak) heb ik gewoon geüpdatet naar iOS 5, dus ging mijn jailbreak ervan af.
Een weekje geleden heb ik mijn iPod Touch dan maar weer gejailbreakt (tethered) omdat ik het zo fijn vond

Wat mij nu de afgelopen 3 á 4 dagen is opgevallen dat de iPod Touch zeer traag is. Alles duurt wat langer en Safari, Camera, Twitter & games crashen snel (al springt de iPod dan niet in safe mode).

Het gaat om een iPod Touch 4g 32gb, met iOS 5 jailbreak.
Wat ik heb opgemerkt is dat als ik met SBSettings 'Free up memory' doe op iOS 4 mijn RAM geheugen weer wordt 'opgefrist' en springt naar 104MB (dat is normaal).
Alleen doe ik dat bij iOS 5 wordt mijn RAM maar 'opgefrist' tot 48MB Dus iOS 5 is velen malen zwaarder voor mijn iPod...
(er draaien geen apps meer op de achtergrond)

Ondervinden meer mensen dit/deze probleem/problemen?

Edit:
Nu is het zo erg dat ik Camera nog helemaal niet meer krijg opgestart...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ios5, ipod touch, jailbreak, traag, traagheid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 zeer traag na jailbreak 4.3.1 Mark1972 Jailbreak apps en thema's 5 12-05-11 17:50
Iphone 3G met iOS 4.1 zeer traag dbmsoutput iPhone algemeen 20 03-11-10 23:22
iPod Touch zeer traag na update IOS 4.0.2 jordywos iPhone algemeen 1 21-08-10 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.