iPod Touch zeer traag na update IOS 4.0.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb een iPod Touch 2G (8GB). Ik heb hem nog geen weekje in huis liggen, ik zag via iTunes dat er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod Touch zeer traag na update IOS 4.0.2
Beste lezers,
Ik heb een iPod Touch 2G (8GB). Ik heb hem nog geen weekje in huis liggen, ik zag via iTunes dat er een update beschikbaar was... namelijk de iOS 4.0.2, hij leek me wel goed en heb hem erop gezet. Domste fout ooit gemaakt... dat bleek na de installatie. Hij is zeer traag geworden en sommige games zijn niet meer normaal te spelen door deze update! 180,- naar de maan.......... Hoe kan ik me oude software terug krijgen? Het down-grade naar de vorige update (3.1.3) wil maar niet lukken zit al een half weekje ermee te strijden........ Iemand die mij kan helpen en me plezier op de iPod Touch weer terug te geven!? Alvast bedankt! Met Vriendelijke Groet, Jordy PS: de versie 4.1 zou de trage processor op de iPhone 3GS en de iPod Touch 2G verhelpen maar wat las ik vanmorgen: ''De 4.1 iOS update komt niet uit voor de ipod touch 2g & iphone 3GS!'' Belachelijk! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand een duidelijke optie hoe ik kan down-grade?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 zeer traag na jailbreak 4.3.1 | Mark1972 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 12-05-11 17:50 |
Ipad mail zeer traag | peanut1685 | iPad algemeen | 8 | 05-02-11 18:22 |
Iphone 3G met iOS 4.1 zeer traag | dbmsoutput | iPhone algemeen | 20 | 03-11-10 23:22 |
Mail zeer traag na update ios4 en mailtjes staan 3/4 dubbel in prullenbak | ovans | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 22:00 |
gejailbreakte ipod touch 2de generatie iOS 4 update? | ipodtouchtyler | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-07-10 14:44 |
|
|