Iphone 4 3g/edge probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb nu een week de iPhone 4 van T-mobile, de telefoon is helemaal top! Echter ik heb geen internet verbinding zodra ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 3g/edge probleem
Hallo allemaal,
Ik heb nu een week de iPhone 4 van T-mobile, de telefoon is helemaal top! Echter ik heb geen internet verbinding zodra ik buiten mijn wi-fi zone ga. De 3g en edge werken niet, heeft iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb mobiele data en 3g gewoon aanstaa in instellingen - algemeen - netwerk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier precies hetzelfde. Al 2x netwerkinstellingen hersteld en herstrart maar niets helpt. Je kan in iOS4 ook geen APN meer invullen dus daar kan ik ook niks mee.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Iphone 4 gejailbreakt en simunlock gedaan via ultrasnow. Sim kaart verknipt en werkt prima...bellen smsen gaat goed...Wi-Fi werkt prima maar zodra ik bij de Wi-Fi wegloop springt ie wel op 3g maar er gebeurd helemaal niks...met oudere versies kon je inderdaad APN invullen maar dat kan nu dus niet meer...please weet iemand een oplossing!
|
|
|||
|
|||
ik heb de oplossing!
Hier op de site gevonden....volg deze stappen en je hebt 3g! Groetjes. Probleem met mobiele datanetwerk oplossen - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ja butch...ik had dat hier ook gepost maar was nog niet door een moderator geplaatst...thnx anyway
|
|
|||
|
|||
Voor mij de oplossing was, instellingen - algemeen - stel opnieuw in - netwerkinstellingen resetten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS 3.1.2 Edge/3G autoreset probleem! | stereopanda | iPhone algemeen | 1 | 29-12-09 14:23 |
IE7 Edge Icon Probleem...nep icoontje | darkside | Jailbreak apps en thema's | 5 | 03-09-08 07:53 |
Video: Youtube en EDGE probleem. | RHCPeter | Muziek, foto & video | 5 | 10-06-08 10:05 |
EDGE Probleem Vodafone BloX Onbeperkt Internet | hma | Archief | 9 | 23-04-08 19:01 |
EDGE probleem (Safari kan de pagina niet openen ....) | durkadurrr | iPhone algemeen | 5 | 15-03-08 16:28 |
|
|