Krijg iphone niet meer aan de praat discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand bekend met Foutcode -1 in iTunes? iTunes geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit geeft geen resultaat. Iemand andere suggesties... PS: Mijn vergrendel-knop werkt niet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand bekend met Foutcode -1 in iTunes?
iTunes geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit geeft geen resultaat. Iemand andere suggesties... PS: Mijn vergrendel-knop werkt niet, dus ik kan hem niet resetten of in DFU zetten. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
volgens mij is het ook mogelijk met een programmatje je telefoon in dfu mode te zetten
EDIT: Volgens mij moet het met deze software willen: http://www.sendspace.com/file/93fx93 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik krijg mijn iPhone niet meer aan de praat... | MaartjeK | iPhone algemeen | 35 | 17-04-10 22:18 |
iPhone 1e gen.: Iphone krijg ik niet meer aan de praat (lock) | marcel86 | Unlock | 15 | 02-08-09 22:27 |
Krijg de iphone niet meer aan de praat! | OOOH | iPhone algemeen | 9 | 18-01-09 15:09 |
krijg mijn iphone niet meer aan de praat | MisterM24 | iPhone algemeen | 6 | 15-07-08 19:02 |
krijg iphone 1.02 niet meer aan de praat | langejan | Unlock [archief] | 5 | 01-12-07 16:46 |
|
|