ITouch 4g 5.0.1 jailbreak of downgrade discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Ik heb er een langetijd over nagedacht maar ik was er eindelijk klaar voor om te jailbreaken, maar ik ben in het bezit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ITouch 4g 5.0.1 jailbreak of downgrade
Hey iedereen,
Ik heb er een langetijd over nagedacht maar ik was er eindelijk klaar voor om te jailbreaken, maar ik ben in het bezit van IOs 5.0.1. Nu weet ik dat er jailbreaken voor de 5.0.1 nog moeilijk gaat, ik heb verschillende topics gelezen over hoe ik nu moet jailbreaken, maar ik begrijp het helaas nog niet helemaal. Nu zou ik graag willen vragen kunnen jullie mij uitleggen of ik alsnog kan downgrade naar 4.3.3 (ben niet in het bezit van een .shsh file ) of kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik de IOS 5 toch kan jailbreaken. het liefst zou ik willen downgrade naar 4.3.3 maar dan heb ik de shsh file nodig maar ik heb nooit gejailbreakt, zou het ook kunnen dat iemand mij die file stuurt en van daaruit kan downgrade? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
SHSH hashes zijn "hoogstpersoonlijk", met de hashes van iemand anders kan je niets maar dan ook niets doen.
|
|
|||
|
|||
Dus het is dan ook zo dat er voor mij geen mogelijkheid meer is om te downgrade
|
|
|||
|
|||
Dat klopt, helaas.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Meer info in onderstaande link: http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ameltopic.html |
|
||||
|
||||
En daarom hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
iPod touch: 3.1.3 3g itouch gedowngrade naar 3.1.2 2g itouch | erik1995 | Jailbreak | 3 | 04-08-10 21:48 |
iPod touch: jailbreak 4.0 verwijderen itouch 2g | WS1 | Jailbreak | 1 | 15-07-10 14:39 |
iPhone: Combineren Iphone (geen Jailbreak) en Itouch (Jailbreak) in iTunes | tyfoon | Jailbreak | 2 | 31-08-09 20:17 |
iPod touch: iTouch jailbreak | ptje | Jailbreak | 6 | 16-11-08 22:29 |
|
|