wie o wie ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb vanavond mijn iphone gejealbreekt, maar wat ik nu heb is dat mijn iphone niet meer opent, ik krijg wel een beeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wie o wie ?
Hallo iedereen,
ik heb vanavond mijn iphone gejealbreekt, maar wat ik nu heb is dat mijn iphone niet meer opent, ik krijg wel een beeld wanneer je telefoon net opent een appel teken maar voor de rest gebeurt er niks mee, wat kan ik hier mee gaan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Redsn0w tetherd boot misschien ???
|
|
|||
|
|||
Ja maar als ik die aansluit op pc pakt die hem niet aan........?
Heb alleen maar die Appel voor mijn neus.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Leuk )))))))))))
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nee, waarschijnlijk heeft hij geen idee wat ie aan het doen is (niet onaardig bedoeld). je kunt beter de wiki's doorlezen en de topics die hier al over bestaan, daar komen allemaal dezelfde problemen voorbij.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou, nou wat aardig zijn jullie zeg...
Toch bedankt voor jullie tips! Ik ben er zelf uitgekomen gwn ''reboot'' klaar! Daar staat die dan weer aan )) |
|
|||
|
|||
gewoon opstarten in dfu modes, ik doe het altijd zo.
home en power gelijk in drukken dan je usb sync kabel in je macbook stoppen tijdens het booten van de iphone. powerknop 1seconden los laten nadat het apple logo weg is. SUcces! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Wie o wie kan mij helpen? | Tilburg013 | Unlock | 10 | 27-02-11 20:31 |
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! | Amazon62 | Archief | 17 | 13-10-08 18:21 |
wie o wie stappenplan voor themes iPhone 3g | tinos | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-10-08 11:40 |
|
|